۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۱۵۳۷
همزمان با روز استکبارستيزي

حماسه ای دیگر در شهرستان بن رقم خورد +تصاوير

مردم شهرستان بن با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي يوم الله 13 آبان ضمن سر دادن شعار "مرگ بر آمريکا" پررنگ تر از هميشه، بار ديگر استکبار ستيزي خود را به دنيا نشان دادند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر ؛مردم شهرستان بن امروز حماسه اي ديگر خلق کردند و با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان ضمن سر دادن شعار "مرگ بر آمريکا" پررنگ تر از هميشه، بار ديگر استکبار ستيزي خود را به دنيا نشان دادند و اعلام کردند که هرگز اجازه نفوذ را به دشمن نمي دهند.

شرکت کنندگان در راهپيمايي با سر دادن شعار "مرگ بر آمريکا" و "مرگ بر اسرائيل" و با در دست داشتن نوشته، بنر، پلاکاردهايي با مضمون استکبار ستيزي، ضمن محکوميت استکبار جهاني، خواستار توقف کشتار مردم مظلوم و بي گناه در منطقه با حمايت آمريکا از گروه هاي تکفيري و تروريستي شدند.

مردم انقلابي و شهيدپرور بن دراين راهپيمايي باشکوه،پرچم آمريکا و اسراييل غاصب را به آتش کشيده و بر ادامه راه و اهداف مقدس امام راحل تاکيد و با رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند

در پايان اين راهپيمايي مردم با تجمع در سه راه نماز ضمن قرائت بيانيه پاياني، بندهاي آن را با تکبيرهاي "الله اکبر، خامنه اي رهبر و مرگ بر آمريکا" تاييد کردند

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۲:۱۲

27 Dec 2019