۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۳۱۲۶۷
با حضور مسئولين شهرستان صورت گرفت/

مراسم بدرقه کاروان راهيان نور دانش آموزي شهرستان اردل+تصاوير

مراسم بدرقه کاروان اعزامي دانش آموزان به مناطق عملياتي جنوب کشور با حضور مسئولين شهرستان اردل برگزار گرديد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل صبح امروز در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر شهرستان اردل به مناطق عملياتي جنوب کشور که با حضور رئيس آموزش و پروش ،فرمانده سپاه ناحيه شهرستان و جمعي از معلمين برگزارشد گفت: شما دانش آموزان به سر زميني اعزام مي شويد خاکي مقدس که وجب به وجب و قدم به قدم آن خون شهيدان ريخته شده است.

سلمان پور بيان کرد: شما دانش آموزان بايد بدانيد که چه جواناني و چه عزيزاني از ديار مهرباني در آنجا پرپر شده اند و خون سرخ خود را فداي کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کرده اند.

امام جمعه شهر اردل از دانش‌آموزان بسيجي خواست تا با الگوپذيري از ايثار و شهامت و مردانگي شهداي والامقام در جهت تقويت ايمان و اراده و تعميق معنويت در جامعه بكوشند و با اعتقاد و يقين قلبي در جهت گسترش دانش و پرورش استعدادهاي اخلاقي در جهت مبارزه با تهديدان نرم دشمن تلاش كنند تا ان‌شاءالله بتوانند عناصري كارآمد و مخلص براي اينده كشور اسلامي باشند.

گفتني است:اين کاروان در قالب چهار اتوبوس به مدت سه روز از مناطق جنگي و عملياتي جنوب کشور بازديد مي کنند تا از نزديک با رشادت ها و جانفشاني هاي رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۱۲:۴۳

18 Apr 2024