۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۲۱۱۲۵
شهرستان کوهرنگ با شکوهي وصف ناشدني در انتظار گردشگران

تصاویر زيبايي هاي وصف ناشدني کوهرنگ در گردنه چري

برف باعث زيبا شدن طبيعت مي شود، اين روزها که هوا گرم شده است ديدن يک روز برفي در کوهرنگ حس و حال ديگري دارد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، زيبايي هاي جهان هستي بي نهايت و وصف ناشدني اند. تاکنون به بلورهاي برف دقت کرده ايد؟! هرکدام ساختار هندسي زيبا و اعجاب برانگيزي دارند که بي اختيار انسان را به ستايش قدرت و عظمت پروردگار وا ميدارد.

گردنه چري يکي از مرتفع‌‌ترين گردنه هاي کشور، با شکوهي وصف ‌ناشدني در دل زردکوه‌ سرافراز و پر برف منتظر حضور گردشگران و مسافران نوروزي است.
 
از مهم‌ترين جاذبه‌ طبيعي و گردشگري کوهرنگ، طبيعت بکر و برف زيبايي است که در دل کوه‌هاي زردکوه واقع شده و يکي از ديدني‌ترين مناظر کشور بوجود می آورد.

 در مسير کوهرنگ به لالي، کوههاي زيبا، رودخانه‌ها و چشمه‌هاي زيباي بازفت جاري است که از زردکوه سرچشمه مي‌گيرد و اين زيبايي‌هاي منحصر به فرد چشم هر بيننده و گردشگري را به سوي خود جلب مي‌کند و خاطرات خوشي را در ذهن هر فرد گردشگر به جاي مي‌گزارد.

روزهاي آخر هفته به ويژه روز جمعه گروه‌هاي کوهنوردي از سراسر کشور به اين شهرستان سفر مي‌کنند و طبيعت گردان و افرادي که آمادگي جسمي نسبي دارند مي‌توانند زيبايي‌هاي خدادادي اين منطقه را از نزديک ببينند و يک روز فراموش ناشدني را براي خود به يادگار بگذراند.
 
براي رفتن کوهنوردان به قله هاي زردکوه از جمله کلونچين،چال ميشانع دو زرده و هفت تنان مسيرهاي متعددي وجود دارد که بهترين راه مسير عبور از دره کارکنان است که راحترين و ايمن‌ترين راه است.

در سال‌هاي اخير استراحتگاه‌هاي متعددي براي رفاه حال مسافران و گردشگران و کوهنوردان در شهرستان کوهرنگ ايجاد شده است. هتل زردکوه، هتل کوهرنگ و هتل قصر احمد از مهمترين و با کيفيت ترين مکانهاي استراحت مسافرین عزیز این منطقه زیبا و جذاب است.
 
 همت بدري فرد

انتهای خبر/۱۰۲۴ج

انتهاي خبر/610/ک
  • زيبايي هاي هستي بي نهايت و وصف ناشدني کوهرنگ در گردنه چري+تصاوير

    زيبايي هاي هستي بي نهايت و وصف ناشدني کوهرنگ در گردنه چري+تصاوير

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۸:۵۲

28 Mar 2024