۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۱۸۳۴
رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ خبر داد

توزيع 200 دست لباس فرم بين دانش آموزان دهستان موگويي

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي قبلي و نياز سنجي از دانش آموزان دهستان موگويي توسط دو نفر از خيرين بيش از 200 دست لباس بين دانش آموزان دهستان موگويي توزيع شد.
به گزارش جهانبین نیوز، رضا ظاهري، رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر، اظهار کرد: در راستاي خدمت رساني هر چه بيشتر به دانش آموزان نيازمند، به همت خيرين تعدادي لباس بين دانش آموزان بي بضاعت مدارس دهستان موگويي توزيع شد.

وي گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي قبلي و نيازسنجي از دانش آموزان دهستان موگويي توسط دو نفر از خيرين به نام هاي خانم اشرف احمدي و پروين احمدي بيش از 200 دست لباس بين آنها توزيع شد.

ظاهري افزود: اين البسه شامل کلاه بلوز و گرم کن ورزشي براي دانش آموزان پسر و مغنه و مانتو شلوار براي دانش آموزان دختر بود.

رئيس هلال احمر کوهرنگ بيان داشت: نسل کودک و نوجوان ما سرمايه هاي اصلي اين جامعه محسوب شده و آينده اين کشور به دست آنان رقم خواهد خورد به همين دليل مي طلبد در راستاي ايجاد و تقويت ظرفيت ها و استعدادها در اين قشر، از هيچ کوششي دريغ نشود.

خانم اشرف احمدي يکي از خيرين در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر هدف از سفر خود به اين دهستان را آشنايي با منطقه و نياز سنجي براي ساير نيازهاي آنها بيان کرد و افزود: مهمترين هدف ما اين است که به دانش آموزان بگوييم که ما در کنار آنها هستيم و بفکر آنانيم و در کنارشان هستيم.

عکس ها همت بدری فرد

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
  • کمک های داوطلبانه هلال احمر به دانش آموزان موگویی

    کمک های داوطلبانه هلال احمر به دانش آموزان موگویی

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۴۵:۲۳

18 Apr 2024