۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۲۹۱۹۸
در دولت يازدهم اعتباري براي اين پروژه اختصاص نيافته است

خواب سنگين پروژه فرهنگسراي شهر فرادنبه

مسکوت ماندن و عدم پيشرفت فيزيکي پروژه فرهنگسراي شهر فرادنبه صداي جمعي از اهل فرهنگ و هنر شهر فرادنبه را به آسمان بلند کرده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مسکوت ماندن و عدم پيشرفت فيزيکي پروژه فرهنگسراي شهر فرادنبه صداي جمعي از اهل فرهنگ و هنر شهر فرادنبه را به آسمان بلند کرده است.

بيشتر از دوسال از آغاز عمليات اجرايي اين پروژه در سال ۸۷ نگذشته بود که به حال خود رها شد و اکنون پس از گذشت ۹ سال نه تنها هيچ گونه پيشرفتي نداشته است بلکه تبديل به محلي براي مسابقه شکستن بلوک ها شده است.

عدم توجه مسئولين، اين پروژه را تبديل به پاتوقي ساخته تا عده اي هر شب در آنجا جمع شوند و با شکستن بلوک ها و سوزاندن فوم هاي سقف خسارت هايي را به اين پروژه وارد کنند.

اهالي فرهنگ و هنر اين شهر ضمن ابراز گلايه از اين وضعيت، مي گويند اين پروژه قرباني کم توجهي مسئولين قرار گرفته است و پس از گذشت چندين سال نه تنها پيشرفتي نداشته بلکه به مرور زمان شاهد از بين رفتن آن هستيم.

مردم فرادنبه با تاکيد بر اين که اين شهر در زمينه هاي گوناگون فرهنگ و هنر از جايگاه ويژه اي برخوردار است، رها شدن اين پروژه را ضعف بزرگي مي دانند که مانع پيشرفت و بروز فعاليت هاي فرهنگي جوانان اين شهر مي شود.

در دولت يازدهم اعتباري براي اين پروژه اختصاص نيافته است

علي علميرزايي رئيس شوراي شهر فرادنبه با اشاره به اين که فرهنگسراي اين شهر حدودا ۲۵ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است، گفت: عدم تخصيص اعتبار در چند سال گذشته موجب راکد ماندن اين پروژه شده است.

وي افزود: سياست دولت فعلي هم به اين صورت بوده که پروژه هاي بالاي ۷۰ درصد پيشرفت فيزيکي اعتبار تعلق مي گيرد و متاسفانه در ۳ سال گذشته اعتباري به اين پروژه تخصيص نيافته است.

عليميرزايي به مطالبات مردم در خصوص فرهنگسراي اين شهر اشاره کرد و گفت: اين پروژه به دليل کم توجهي به مرور زمان در حال از بين رفتن و فراموش شدن است.

وي با پيشنهاد اوراق مشارکت بانک اسلامي و در اختيار قرار دادن اين پروژه به بخش خصوصي، تصريح کرد: اگر بخواهيم صرفا منتظر اعتبار دولتي باشيم همچنان اين پروژه در همين وضعيت باقي خواهد ماند.

عليميرزايي تاکيد کرد: به جز بخش دولتي گروهي هم بايد در اين پروژه مشارکت داشته باشند تا از اين حالت خارج شود و شاهد پيشرفت آن باشيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۸:۲۳

29 Jan 2020