۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۲۶۳۰۸
گزارش تصويري;

جلسه شوراي فرهنگ عمومي در اردل برگزار شد

جلسه شوراي فرهنگ عمومي با محوريت توسعه و ترويج فرهنگ نماز در فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد.

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهرستان اردل در جلسه شوراي فرهنگ عمومي که با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در سالن جلسات فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن ميلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: بايد بيشتر به نماز و جايگاه اين فرضيه الهي توجه شود و برگزاري نشست‌ها در وقت نماز در شأن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيست و مسئولان مربوطه بايد به اين مهم توجه داشته باشند.

سلمان‌پور با اشاره به اينکه نماز از اصول دين است که نبايد کوچک شمرده شود و اقامه نماز اول وقت و به جماعت موجب گشايش کارها مي‌شود، بيان داشت: در دين اسلام بر هيچ واجبي مانند نماز تبليغ نشده است، چراکه نماز بالاترين شعارهاست.

وي با اشاره به اهميت اقامه نماز اول وقت و به جماعت براي نهادينه‌کردن، روح نماز در جامعه افزود: در دين مبين اسلام به زکات در کنار نماز پرداخته شده است که نشان از اهميت اين فريضه الهي است.

حجت‌الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل درادامه نيز برپايي نماز اول وقت در مدارس و ادارات شهرستان را از وظايف اصلي مسئولين فرهنگي دانست و اظهار کرد: نماز بهترين سنگر براي مقابله با دشمنان است.

در اين جلسه مسئولين فرهنگي شهرستان اردل پيشنهادات و نظراتي را براي ترويج و توسعه نماز جماعت ارائه نمودند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۸:۲۷

27 Dec 2019