۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۷۱۳۶
گزارش تصويري/

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سامان نواخته شد

زنگ انقلاب همزمان با سالگرد ورود امام (ره) به مهين اسلامي در مدارس شهرستان سامان نواخته شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، زنگ انقلاب در شهرستان سامان در ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با سالگرد ورود امام راحل (ره) به مهين اسلامي در مدارس اين شهرستان نواخته و به همين مناسبت آييني در هنرستان الزهـرا (س) اين شهرستان برگزار شد.

اين مراسم با حضور فرماندار سامان و جمعي از مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد، حاضران با سردادن صلوات آغاز جشن‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان در اين مراسم با تبريک فرارسيدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر يادآور دستاوردهاي ارزشمندي است که جوانان و نوجوانان بايد قدردان آن باشند و از آنها به نحو شايسته‌اي صيانت کنند.

محمد دهقاني گفت: دانش‌آموزان در دوران پيروزي انقلاب اسلامي نقش مهمي ايفا کردند و شهادت ۳۶ هزار دانش‌آموز در دوران انقلاب و جنگ تحميلي گواه اين امر است.

وي از دانش‌آموزان به عنوان ذخيره‌هاي اصلي نظام و انقلاب ياد کرد و افزود: دانش‌آموزان بايد در مورد پيروزي انقلاب اسلامي و اهداف آن به مطالعه و تحقيق بپردازند.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: انقلاب اسلامي مرهون خون هزاران نفر از جوانان اين مرز و بوم است و همگان بايد از آرمان‌هاي والاي شهيدان محافظت کنيم.

محمد دهقاني با بيان اينکه پيام انقلاب اسلامي، آزادي و جمهوري اسلامي بوده است، بيان داشت: دانش‌آموزان با درس خواندن و فرهنگيان با درس دادن، خون شهداي انقلاب اسلامي را زنده نگه خواهند داشت.

دهقاني با بيان اينکه اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان برنامه‌هاي مختلفي در اين شهرستان براي ايام‌الله دهه فجر برنامه‌ريزي کرده است، اذعان داشت: مضمون بيشتر برنامه در جهت پيدايش انقلاب و پيام‌هاي انقلاب براي نسل‌هاي بعدي و دانش‌آموزان و جوانان است.

در ادامه اين آيين دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم و سردادن سرودهاي انقلابي آغاز دهه فجـر را گرامي داشتند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۴:۳۷

27 Dec 2019