۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۶۹۴۶
گزارش تصويري

طنين شعار مرگ بر آمريکا در بروجن/آمريکا و اسرائيل عزادار شدند

مراسم راهپيمايي 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده دانش‌آموزان، مسئولين و مردم شهرستان بروجن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مراسم راهپمايي ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده دانش‌آموزان، مسئولين و مردم بروجن از ميدان شهيد ناغاني تا گلزار شهدا برگزار شد.

دانش‌آموزان از سراسر مدارس بروجن در ميدان شهيد ناغاني به هم پيوستند و با حضوري گسترده همراه با مردم و مسئولين شهرستان بروجن مراسم راهپمايي ۱۳ آبان را برگزار کردند.

دانش‌آموزان و مردم بروجن در اين مراسم با در دست گرفتن پلاکاردهايي و سردادن شعارهايي چون مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل و ...خشم و انزجار خود را از استکبار جهاني بالاخص آمريکا و اسرائيل جنايتکار به گوش جهانيان رساندند.

پلاکاردها و پرچم هاي در دست دانش آموزان بروجني که بر روي آنها اسم دبستان تا دبيرستان نقش بسته بود حضور گرم تمام آنها را در اين مراسم به خوبي به تصوير مي کشيد.

مسئولين شهرستان بروجن نيز با حضور گرم خود در کنار دانش آموزان هم صدا و با مشت هاي گره کرده شعار "مرگ بر آمريکا" را بلندتر از هميشه فرياد کشيدند.

در پايان مراسم راهپيمايي هم پس از سوزاندن آدمک هاي شياطين(اسرائيل، عربستان و آمريکا) قطعنامه روز ملي مبارزه با استکبار قرائت شد و با تکبيرهاي راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت.

انتهای پیام1022ج /540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۱۸:۱۶

29 Mar 2024