۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۴۹۸۶

گزارش تصویری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرکرد

بيش از سه هزار نوزاد به همراه مادران خود هم‌زمان با سراسر کشور در همايش شيرخوارگان حسيني شهرکرد شرکت کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، در اين همايش که با حضور بيش از سه هزار نوزاد به همراه مادران خود  برگزار شد،

مسئول هيئت يازهرا(س) چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت: هم‌زمان با سراسر کشور همايش شيرخوارگان حسيني امروز 24آبان و در نخستين جمعه ماه محرم در سراسر استان برگزار شد.

طهماسب سليمي ، اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور همايش شيرخوارگان حسيني در نخستين جمعه ماه محرم در سراسر استان برگزار و به صورت مستقيم از شبکه جهانبين استان پخش شد.

وي افزود: همايش شيرخوارگان حسيني در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) شهرکرد و 15 حسينيه و مسجد سراسر استان از ساعت 9 صبح تا قبل از اذان ظهر با حضور و مداحان اهل بيت(ع) انجام شد.

مسئول هيئت يازهرا(س) چهارمحال و بختياري با اشاره به طرح نذرنامه بيان کرد: در اين طرح اسامي شيرخوارگان توسط مادران بر روي کارت‌هاي نذرنامه ارائه شده نوشته مي‌شود .

سليمي با بيان اينکه روي کارت‌هاي نذرنامه نام مبارک صاحب الزمان(عج) حک شده است، خاطر نشان کرد: روي کارت نوشته شده يا صاحب الزمان(عج)، يعني فرزندم را نذر ياري قيام تو مي‌کنم و او را براي ظهور نزديکت انتخاب و حفظ کن. والدين اين کارت‌ها را نگهداري و به فرزندان خود در سن بالا اهدا کردند.

وي گفت: همايش شيرخوارگان حسيني مورد استقبال بسياري از مردم قرارگرفته و شهرستان شهرکرد توانسته در اجراي اين برنامه خروجي خوبي را داشته باشد.

مسئول هيئت يازهرا(س) چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در حاشيه ‌اين مراسم نذر نامه قرائت مي‌شود که در اين نذر نامه، مادران فرزندان خود را نذر ياري امام زمان(عج) کردند.

سليمي با اشاره به معنويات برگزاري اين همايش افزود: معنويات اين همايش غيرقابل وصف و افراد زيادي در اين همايش شرکت مي‌کنند و حوائج خود را در نظر دارند و سال بعد با برآورده شدن حاجات خود و به همراه فرزندان خود در اين همايش شرکت مي‌کنند.


انتهای پیام/1020ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۵۶

27 Dec 2019