۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۴۶۵۰
گردهمايي فاتحان خرمشهر شهرستان فارسان

سوم خرداد تجسم عصاره انقلاب، تجلي اتکا به خداوند و اطاعت از رهبري است

مسئول سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري گفت: سوم خرداد تجسم عصاره انقلاب و دفاع مقدس و تجلي اتکا به خداوند و اطاعت از رهبري و عزم راسخ مردم ولايتمدار ماست و براي هميشه الهام‌بخش نسل‌هاي آينده در سينه تاريخ خواهد ماند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر احمدرضا بسيج در گردهمايي فاتحان خرمشهر شهرستان فارسان ضمن تبريک سوم خرداد و فرارسيدن ماه مبارک رمضان گفت:هر چيزي که در جهان هستي  وجود دارد شامل يک ظاهر  و يک باطن است  و همه ما تنها  ظاهر را مي‌بينيم و باطن را نمي‌بينيم و با آن کاري نداريم.

وي تصريح کرد: سوم خرداد تجسم عصاره انقلاب و دفاع مقدس و تجلي اتکا به خداوند و اطاعت از رهبري و عزم راسخ مردم ولايتمدار ماست و براي هميشه الهام‌بخش نسل‌هاي آينده در سينه تاريخ خواهد ماند.

وي اظهار داشت: اکنون باگذشت ۳۵ سال از حماسه بزرگ و تاريخ‌ساز آزادسازي خرمشهر، همچنان يادآوري «عمليات بيت‌المقدس» و حماسه مقاومت، ايثار و پيروزي رزمندگان اسلام در پاک‌سازي خرمشهر از لوث وجود اشغالگران بعثي باعث زنده شدن روح مقاومت و حماسه و توليد عزم اراده ملي براي مقابله با دشمنان انقلاب و بدخواهان ايران عزيز مي‌شود.

پيروز واقعي  کسي است که دل درگرو  فرداي قيامت دارد

وي در ادامه افزود: در دنيا کساني هستند که ظاهراً  پيروز مي‌شوند پيروزي ظاهري نصيب  آن‌هاست اما پيروز واقعي  کسي است که دل درگرو  فرداي قيامت دارد ،پيروز واقعي کسي است که در دنياي مادي بر اساس اصول الهي حرکت مي‌کند.

وي در ادامه سخنان خود به احاديثي اشاره داشت گفت:رسول خدا مي‌فرمايند: کسي که يک‌قدم براي  جهاد درراه خدا  بردارد هر قدمش صدها هزار حسنه براي او دارد  وصدها هزار گناه از او بخشيده  مي‌شود.

پيامبر درجايي ديگر نيز مي‌فرمايند: انسان مجاهد را خداوند برتري مي‌دهد بر انسان غير مجاهد و صدها درجه به او مي دهد.

ايشان  همچنين به ديگر احاديث و روايات  از ائمه پرداخت و اظهار داشت: ما حاضريم براي رسيدن به‌جايي دين و دنياي خود را خراب کنيم تا آن را به دست بياوريم.

تنها برنده واقعي کسي است که بر اساس ارزش‌ها زندگي مي‌کند

حضرت علي (ع) در اين مورد مي‌فرمايند: فکر نکنيد که اگر  در اين دنياي مادي کسي توانست به توفيقي دست پيدا کند برنده است تنها برنده واقعي کسي است که بر اساس ارزش‌ها زندگي مي‌کند.

وي همچنين در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت علي (ع)  در مورد جهاد اين‌گونه مي‌فرمايند: با دستان خود جهاد کنيد و اگر با دست نتوانستيد با زبان و اگر با زبان قادر نبوديد در دل خود بگوييد. وقتي زشتي در جامعه اتفاق مي‌افتد عده‌اي با زبان  و دست مانع مي‌شوند و اعلام مي‌کنند عده‌اي ديگر هم با دست وهم با زبان اعلام وهم دلشان به درد مي‌آيد ولي گروه چهارمي هستند که تنها مانند مردگان در جامعه هيچ کاري نمي‌کنند.

وي همچنين به مقام شهدا اشاره داشتند و با حديثي از امام رضا (ع) بحث را ادامه داد و گفت:کساني که در دنيا شهيد مي‌شوند در دوره رجعت امامان  زنده مي‌شوند و اين بار به مرگ طبيعي مي‌ميرند. پس ما بايد تازنده‌ايم رزمنده باشيم  چون مرگ وزندگي وشکست و پيروزي امتحاني است براي ما و شما،خوشا به حال کساني که باطن دنيا را بفهمند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۴۷:۳۲

19 Apr 2024