۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۳۲۰۲
گزارش تصويري/ راهپيمايي 22 بهمن

حماسه به يادماندني ديگر در شهرستان فارسان رقم خورد

مردم ولايتمدار شهرستان فارسان با حضور پرشور، انقلابي و گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن ماه حماسه اي به يادماندني خلق کرده و بار ديگر وفاداري خود را به آرمان هاي انقلاب ثابت کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه فارسان همزمان با سراسر کشور با سردادن شعارهاي کوبنده حمايت از نظام اسلامي، رهبري و اعلام نفرت از آمريکاي جهان خوار راهپيمايي خود را از ميدان امام خميني (ره) به سمت مصلاي نماز جمعه آغاز کردند.

اقشار مختلف مردم از پير و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ ، کارمند و کاسب و همه و همه با حضور پر شور خود در اين روز گوشه اي از عمق عشق و علاقه خود به امام راحل، مقام معظم رهبري و نظام اسلامي را به دشمنان نشان دادند.

راهپيمايان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و با سردادن شعارهاي "مرگ بر آمريکا"، "مرگ بر اسرائيل"، "اي رهبر آزاده آماده ايم، آماده"، "22 بهمن ماه يوم الله است يوم الله"، بار ديگر با آرمان هاي بلند امام خميني (ره)، تجديد ميثاق و خشم و انزجار خود را از توطئه هاي استکبار جهاني ضدنظام اسلامي اعلام کردند.

در پايان اين آئين با شکوه راهپيمايان ضمن به آتش کشيدن پرچم هاي آمريکاي جهان خوار و رژيم صهيونيستي غاصب، قطعنامه راهپيمايي ۲۲ بهمن خوانده شد که مردم با فريادهاي الله اکبر مهر تأييد بر بند بند آن زدند

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۰۸:۴۷

28 Mar 2024