۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۲۷۴۲
بخشدار مرکزي شهرستان فارسان:

احداث 7 پارک در روستا هاي بخش مرکزي شهرستان فارسان

بخشدار مرکزي شهرستان فارسان گفت: سه پارک کودک در روستاي کران و سه پارک در روستاي ده چشمه و يک پارک در روستاي چوبين احداث شده که تاکنون براي اجراي اين طرح ها اعتبار جمعا يک ميليارد ريال هزينه شده است.
به گزارش جهانبین نیوز؛ پريسا مالکي بخشدار مرکزي شهرستان فارسان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار با اشاره به توسعه  مناطق روستايي اظهار کرد: کودکان علاوه بر نيازهاي اساسي آموزش، غذا و بهداشت به امکانات فرهنگي و تفريحي براي تامين نيازهاي رواني خود نياز دارند.

وي تصريح کرد: احداث پارک و نصب وسايل بازي کودکان براي سه روستا در دستور کار قرار گرفت تا، کودکان اين روستاها هم از امکانات تفريحي بهره مند شوند.

بخشدار مرکزي شهرستان فارسان با اشاره به همکاري دهياران براي اجراي اين طرح يادآور شد: وسايل خريداري شده شامل تاب، چرخ و فلک، الاکلنگ و سرسره، وسايل جانبي و درختکاري است.

            
توسعه و تقويت مکان هاي تفريحي و بازي کودکان در روستاها

بخشدار مرکزي فارسان اظهار اميدواري کرد که با اين اقدام زمينه براي توسعه و تقويت مکان هاي تفريحي و بازي کودکان و ايجاد فضاهاي مناسب براي کودکان در تمام روستاهاي اين  بخش  فراهم شود.

وي خاطرنشان کرد: احداث سه پارک جهت کودکان در روستاي کران در ابتداي خيابان گلزار شهدا از سمت شرق مجهز به وسايل بازي به وسعت یک هزار و 500 متر، پارک ساحلي 3 هزار متری، پارک کوهستاني در حدود 4 هزار هکتار بوده و در روستاي ده چشمه پارک جهت کودکان حدود 800 مترمربع و دو پارک ديگر کودک، پارک ورزشي براي سالمندان در حدود 2 هزار و 500 مترمربع  وسعت، و احداث و تجهيز پارک روستاي چوبين در حدود 500 متر وسعت مي باشد.

هم اکنون تعدادي وسيله بازي براي استفاده کودکان و نوجوانان در اين پارک نصب شده است که مورد استقبال روستاييان قرار گرفت.

انتهاي پيام1026ج/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۲۲:۱۶

28 Mar 2024