۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۸۷۸۲
در اولين روز از هفته منابع طبيعي

زنگ طبيعت در مدارس اردل نواخته شد+تصاوير

همزمان با نخستين روز از هفته منابع طبيعي و آبخيزداري، زنگ طبيعت در مدارس شهرستان اردل به صدا درآمد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  هفت چشمه، همزمان با اولين روز از هفته گراميداشت منابع طبيعي زنگ طبيعت با حضور امام جمعه و بخشداري مرکزي شهرستان اردل در مدرسه شهيد امامي اين شهرستان به صدا درآمد.

حجت الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در اين مراسم که به همت ادارات آموزش و پرورش و منابع طبيعي و آبخيزداري اين شهرستان و با حضور امام جمعه، بخشدار مرکزي، رئيس تبليغات اسلامي، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل، مدير، معلمان و دانش آموزان برگزار شد اظهار کرد: عمل صالح و کار خير تنها محدود به ساخت اماکني مانند مدرسه يا مسجد نيست بلکه کاشتن يک نهال نيز عمل صالحي ماندگار است.

بهرامي تصريح کرد: اهميت بحث منابع طبيعي آنگاه روشن‌تر مي‌شود که نقش درختان و فضاي سبز را در توليد اکسيژن و سالم و پاکيزه شدن هوا و در نتيجه زندگي سلامت و همراه با آسايش انسان ها را مورد توجه قرار دهيم.

وي افزود: خداوند زمين را مأمن و محل زندگي انسان قرار داده و با نظم و درايتي خاص جنگل‌ها، مراتع‌، کوه‌ها، درياها و ديگر عوامل طبيعي را خلق نموده تا اين کره خاکي قابليت زندگي انسان را پيدا کند.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل خطاب به دانش آموزان گفت: شما فرزندان ايران اسلامي خود بايد محافظان و پرورش دهندگان درختان باشيد و از هم‌اکنون محيط زيست را براي آينده خود حفظ و آماده کنيد.

قرائت مقاله و اجراي سرود دانش آموزان با موضوع اهميت درخت‌کاري از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بود.

امام جمعه، بخشدار مرکزي شهرستان اردل و رؤساي ادارات منابع طبيعي، تبليغات اسلامي و بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل سپس به همراه دانش آموزان و فرهنگيان اين مدرسه با حضور در فضاي سبز تازه احداث شده در جنب اين مدرسه به کاشت نهال پرداختند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۴:۳۴

10 Jan 2020