۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۷۳۱۳
فرمانده حوزه امام حسین (ع) شهر باباحیدر

ديدار با خانواده ايثارگران و جانبازان يك ديدار معمولي نيست

فرمانده حوزه ي امام حسين (ع) شهر باباحيدر گفت: ديدار با خانواده ايثارگران و جانبازان يك ديدار معمولي نيست و هدف از اين ديدارها، نوعي سپاسگذاري و خدمتگذاري مسئولين از ولي نعمتان انقلاب است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، سيد حسن ميراحمدي در ديدار از خانواده هاي شهدا با اشاره به اقتدار و ابهت ايران اسلامي در برابر ابر قدرت ها و همچنين پيشرفت هاي حاصله براي مملکت عزيز ايران در عرصه هاي مختلف بيان داشت: اگر ايثارگري ها و رشادت هاي شهداي بزرگوارمان از اوايل انقلاب تا به امروز نبود خدا مي داند که دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي چه بر سر انقلاب و مملکت و نواميس مردم مي آوردند.

وي در ادامه اظهار داشت: امروزه مردم شريف و بزرگوار ايران اسلامي مديون خون پاک و ارزشمند شهداي عزيزمان هستند و اگر پيشرفت هايي در زندگي ايشان صورت مي گيرد و يا در زمينه امور اقتصادي و رفاهي به موفقيت هايي دست مي يابند جز در سايه امنيت و آرامش در جامعه نبوده و اين امنيت و آرامش در سايه الطاف الهي و رشادتهاي شهداي خونين کفن‌مان هست و لذا ديدار از خانواده معظم شهدا و احترام به ايشان همانند پاسداشت ياد آن عزيزان سفر کرده مي باشد.

فرمانده حوزه امام حسين (ع) در اين ديدارها بادلجويي از خانواده هاي معظم شهداي ياد شده بيان داشت: بر ما سبزپوشان حريم ولايت دعاي خير نمائيد تا خداوند متعال توفيق خدمت صادقانه بر مردم را برايمان عنايت فرمايد تا در پيشگاه حضرت حق و شهداي بزرگوارمان شرمنده نگرديم.

وي تصريح کرد: ديدار با خانواده ايثارگران و جانبازان يك ديدار معمولي نيست و هدف از اين ديدارها، نوعي سپاسگذاري و خدمتگذاري مسئولين از ولي نعمتان انقلاب است.

در اين ديدارها که به مناسبت هفته بسيج صورت گرفت جانشين سپاه فارسان و رئيس بنيادشهيد و امور ايثارگران از خانواده شهيد سيدناصرميراحمدي در باباحيدر،خانواده شهيدروشنعلي بهرامي، خانواده شهيدسيدمالک مرتضوي، خانواده شهيدان يعقوب ويوسف بهرامي، خانواده شهيدوحيدکاظمي، ديدار صورت گرفت.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۲:۰۹

28 Dec 2019