۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۰۷۵۳
به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95

آغاز سال تحصيلي چهارقلوهاي فارساني

چهار قلو هاي فارساني هم با آغاز سال تحصيلي جديد وارد کلاس اول دبستان شدند اين چهار قلو که دو دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر هستند مورد استقبال مسئولين شهرستان قرار گرفتند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، با شروع سال تحصيلي جديد 19 هزار دانش آموز فارساني وارد سنگر علم و دانش شدند در بين اين دانش آموزان چهار قلوهاي نيز وجود داشت اين چهار قلو که دو دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر هستند مورد استقبال مسئولين شهرستان قرار گرفتند.

مدير  آموزش و پرورش شهرستان فارسان از حضور 19 هزار دانش آموز در 170 مدرسه در روز بازگشايي مدارس خبر داد.

داراب احمدي در خصوص بازگشايي مدارس افزود: شروع مهر و بازگشايي مدارس، شروع رويشي دوباره و شروع شگفتن علم و ايمان و دانايي است که امروز شاهد آن هستيم.

وي تصريح کرد: اميدواريم که در سال تحصيلي جديد که با شعار  مدرسه شاداب، الفباي توسعه نامگزاري شده است با اکسير دانايي و توانايي مرزهاي جديد علم و دانش و پژوهش را درنورديم و با پيوند علم و ايمان، قله هاي رفيع بهروزي و پيروزي و کاميابي را فتح نماييم و با گام هاي مصمم و استوار، ايران جاويدان را سرافراز و سربلند سازيم.

وي در پايان گفت: اينجانب در سالي که مزين به سال  اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل  است ، آغاز سال تحصيلي 96-1395 را به همه دانش آموزان عزيز، فرهنگيان فرهيخته و اولياي گرامي صميمانه تبريک و تهنيت مي گويم و از خداوند منان سال تحصيلي پرخير و برکت را براي همگان مسئلت دارم.

انتهای پیام1022ج/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۴:۱۹

3 Jan 2020