۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۱۵۶۳
با حضور پرشور بسيجيان؛

رزمايش رزمي فرهنگي الي بيت المقدس در شهرستان بن انجام شد+تصاوير

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت:همزمان با ۱۳ استان کشور در شهرستان بن رزمايش رزمي فرهنگي الي بيت المقدس انجام شد
به گزارش جهانبین نیوز ،سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در حاشيه رزمايش الي بيت المقدس به خبرنگار زنگ خبر گفت : هدف از اجراي اين رزمايش بالا بردن حفظ انسجام، سطح دانش و آمادگي جسماني و رزمي بسيجيان در مقابل تهديدات احتمالي از سوي دشمنان است.

موسوی افزود: اين رزمايش با محوريت برنامه هاي حوزه هاي مقاومت آغاز شد و برنامه هاي اصلي رزمايش در روز هاي پنج شنبه و جمعه با حضور کليه نيروهاي مستقر برگزار شد.

فرمانده سپاه بن گفت: در اين رزمايش که به مدت ۲ روز ادامه داشت،گردان هاي بيت المقدس و گردانهاي کوثر شهرستان اقدام به اجراي ماموريت هاي مقابله با ناآرامي ها، امنيتي و تمرين رزمايش امداد و نجات و مردم ياري پرداختند.

موسوي با بيان اينکه گردان‌هاي بيت المقدس شهرستان بن آمادگي کامل براي هر نوع عمليات را دارند، عنوان کرد: در اين رزمايش مانور‌هاي کمين و ضدکمين، عمليات تاخت، مقابله با اغتشاش و اجراي رزم شبانه انجام شد.

وي با اشاره به شناسایی نقاط آسيب پذير شهرستان، افزود: يکي از مهمترين وظايف ما تامين امنيت مردم است و انجام رزمايش هم در راستاي نشان دادن ميزان آمادگي نيروهاي بسيجي براي مقابله با هرگونه تهديدي براي امنيت مردم است.

موسوی عنوان کرد: بسيجيان ما در طول سال در پايگاه ها و کانون ها آموزش هاي تئوري خاص و مورد نياز را کسب کردند و در اين رزمايش آنچه را فرا گرفته اند به صورت عملي اجرا مي کنند.

وي با تقدير از همکاري و مساعدت ادارات و نهادهاي شهرستان در امر برگزاري موفق اين رزمايش تصريح کرد: خوشبختانه اين رزمايش با همياري دستگاه‌هاي اداري شهرستان و با حضور پررنگ بسيجيان برگزار شد.

در ابتداي اين رزمايش از پدران شهدا تقدير و تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۴۴:۴۰

25 Apr 2024