۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۶۶۷۳
در جواب سخنان ابلهانه دولت آمريکا عليه سپاه پاسداران

کمپين # من_يک_سپاهي ام در اردل راه اندازي شد

پس از گزافه‌گويي‌هاي آمريکا درباره سپاه پاسداران و اتهام تروريستي بودن آن، مردم ولايتمدار شهرستان اردل در حمايت از سپاه پاسداران کمپين "من يک سپاهي‌ام " را راه اندازي کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، آمريکا به عنوان دشمن قسم‌خورده و ديرينه ايران در صدد است تا از هر دري براي اتهام زني و تخريب وجهه آن در ميان مجامع جهاني وارد شود. شواهد و تاريخ پيچيده و بسيار پرتلاطم ايران عزيز، نشان داده است که اين اقدامات خودخواهانه دولت آمريکا، چاقويي است که اتفاقا دسته خودش را مي‌برد.

امروز آمريکا با دخالتها و گزافه‌گويي‌هايش تبديل به منفورترين چهره جهان شده است. با وجود همه اعتراضات و سيل انتقادها و حتي برخوردهاي کوبنده کشورهايي مثل روسيه و کره شمالي، باز هم اين دولت به کار خود ادامه مي‌دهد. در خصوص ايران نيز همچنان در موضع ضد انقلابي خود قرار گرفته است و سعي دارد ارکان آن را سست کرده وشيرازه‌اش را از هم بپاشد. زهي خيال خام ...

دولت آمريکا اين بار در گزافه‌گويي‌هاي اخيرش سپاه پاسداران را هدف قرار داد و اعلام کرد سپاه بايد در ليست تروريست‌هاي جهان قرار بگيرد که اين ادعاي جاهلانه و بي‌اساس باز هم با واکنش گسترده کاربران در فضاي مجازي مواجه شد.

مردم ولايتمدار شهرستان اردل نيز هم پاي ديگر مردم در گوشه کنار کشور پهناور ايران اسلامي در پاسخ به اين گستاخي در حمايت از نهاد مقدس سپاه پاسداران کمپين " من يک سپاهي‌ام " را به راه انداختند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۳۱

26 Dec 2019