۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۷۰۱۷
در آستانه اربيعن حسيني/

يادواره 26 شهيد دانش آموز در شهرستان سامان برگزار شد+ تصاوير

فرمانده حوزه بيسج دانش آموزي شهيد آويني شهرستان سامان از برگزاري يادواره 26 شهيد دانش آموز شهرستان سامان خبر داد و ابراز کرد: شهيدان از شهداي کربلا درس گرفتند و با بصيرت و آگاهي راه خود را انتخاب کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، سعيد داودي فرمانده حوزه بيسج دانش آموزي شهيد آويني شهرستان سامان از برگزاري پنجمين يادواره شهداي دانش آموزدر دبيرستان نجمه خبر داد و بيان داشت: اين تعداد يادواره با همکاري داشن آموزان و مديران و فرماندهان بسيج مدارس برگزار شده است.

داودي با اشاره بر اينکه در اين يادواره بيش از ۲۲۰ نفر دانش آموز دختر از دبيرستان نجمه و کار و دانش نرجس حضور داشتند عنوان کرد: هدف از برگزاري يادواره شهدا، آشنايي دانش آموزان با فرهنگ و سيره شهدا است.

وي افزود: پيام شهداي دانش آموز اين است که راه سعادت بهترين راه است و بهترين راه بيشترين هزينه و مقاومت و صبر را در بردارد.

داودي عنوان کرد: شهداي دانش‌آموز ما از شهداي کربلا و امام حسين (ع) درس و الگو گرفتند و با بصيرت و آگاهي راه خود را انتخاب کردند و به مقام شامخ شهادت رسيدند.

فرمانده حوزه بيسج دانش آموزي شهيد آويني شهرستان سامان با تاکيد بر اينکه يادواره‌ها باهدف آشنايي دانش‌آموزان با فرهنگ و سيره شهدا برگزار مي‌شود گفت: امروز به برکت خون شهدا و ايثارگران، ايران اسلامي از امنيت و سربلندي برخوردار است و ياد و نام پرافتخار حماسه‌آفرينان دوران دفاع مقدس، و شهداي مدافع حرم براي هميشه در جامعه باقي خواهد ماند.

داودي با اشاره به اينکه اگر فرهنگ شهادت را ياد فرزندانمان ندهيم در دوران زندگي خود همه چيز را از دست خواهند داد، خاطرنشان کرد: فرهنگ ايثار و شهادت مي‌تواند آينده فرزندان را تضمين کند.

وي با تاکيد کرد: شهرستان سامان داراي ۲۶ شهيد دانش‌آموز است که از شهداي کربلا درس گرفتند و با بصيرت و آگاهي راه خود را انتخاب کردند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۰۴:۴۵

19 Mar 2024