۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۲۵۷۷۷
همزمان با روز بسيج مستضعفين؛

گردهمايي عظيم بسيجيان «شکوه ايستادگي» در بن برگزار شد + تصاویر

همزمان با فرارسيدن ۵ آذر روز بسيج مستضعفين، گردهمايي عظيم بسيجيان با نام شکوه ايستادگي در بن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، همزمان با فرارسيدن ۵ آذر روز بسيج مستضعفين، گردهمايي عظيم بسيجيان با نام شکوه ايستادگي با حضور شکوهمند بسيجيان بني در سالن شهدا اين شهرستان برگزار شد.

در اين مراسم با شکوه که با حضور قشرهاي مختلف بسيجي برگزار شد جوانان بسيجي پرچم‌هاي ايران اسلام را از پدران شهدا تحويل گرفتند و تجديد پيماني دوباره با شهدا و آرمان هاي آنان بستند.

رده‌ها و يگان‌هاي بسيج زنان، محلات، دانش‌آموزي، و ديگر اقشار بسيج در اين اجتماع حضور داشتند.

حضور با شکوه بسيجيان در بزرگداشت سالروز تشکيل بسيج مستضعفين بيانگر بصيرت و ولايت‌مداري بالاي بسيج است که اينگونه آگاهانه به ميدان آمده و در بزرگداشت اين روز بزرگ با اقتدار وارد شدند.

بسيجيان همواره حامي و پشتيبان ولايت‌فقيه هستند و هميشه در عرصه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي خوش درخشيدند که امروز هم نمونه‌اي از آن به معرض ديد جهانيان گذاشته شد.

بسيجيان در اين گردهمايي با سر دادن شعار مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل نفرت خود را نسبت به دشمنان اعلام کردند و با سر دادن شعارلبيک يا خامنه اي لبيک يا حسين است؛ گواه اين شدند که ادامه‌دهنده راه شهدا خواهند بود.

پنجم آذرماه سال ۵۸ به فرمان امام خميني (ره) بسيج مستضعفان تشکيل شد و اين روز به عنوان بسيج در تقويم ملي کشورمان ثبت شده است.


انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۰:۲۶

16 Apr 2024