۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۲۳۵۱۷
با حضور گسترده مردم

مراسم احياي سومين شب قدر در سرتاسر مساجد کوهرنگ برگزار شد+ تصاوير

مردم مؤمن و متدين کوهرنگ با قلبهاي شكسته و چشمهاي اشك آلود، با طلب استغفار، دعا و تضرع از اين شب استقبال كردند و اين شب رحمت و غفران الهي را تا طلوع فجر پاس داشتند.
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، مراسم احياي سومين شب قدر (بيست و سوم رمضان) در مساجد و حسينيه روستاهاي شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

اين مراسم در حسينيه محمد رسوالله (ص) چلگرد و ديگر مساجد شهرستان کوهرنگ از جمله روستاهاي دهنو، ميانرودان، شهرک دهنو، ملک آباد، کوي شهيد بهشتي و ديگر روستاها با حضور پر رنگ و با شكوه جمع كثيري از مؤمنين شب زنده دار بر گزار گرديد.

حجه الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ و مرتضي زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ با حضور در چندين مسجد در روستاهاي کوهرنگ با ديگر مردم به شب زنده داري پرداختند.

اين محافل معنوي با خواندن دعاي جوشن كبير، اقامه ي نماز شبهاي قدر، قرآن بر سر گرفتن،مداحي، و سوگواري به مناسبت شهادت امام پارسايان اولين شهيد محراب، حضرت علي (ع) همراه بود.

عظمت و شكوه اين محافل بيشتر در گرو سيماي معنوي مؤمنين بود كه با بلند کردن دست نياز به درگاه بي نياز، فضا را دگر گون كرده بود.

مردم مؤمن و متدين با قلبهاي شكسته و چشمهاي اشك آلود، با طلب استغفار، دعا و تضرع از اين شب استقبال كردند و آخرين شب رحمت و غفران الهي قدر را تا طلوع فجر پاس داشتند.

در اين شب به مناسبت شهادت مولاي متقيان علي(ع) شركت كنندگان و پيروان مخلص آن حضرت، در رثاي امام خود ماتم گرفتند و به ياد آن مظلوم روزگار سوگواري كردند.

نکته جالب در اين محافل، حضور اقشار مختلف مردم از پيران محاسن سفيد تا کودکان خردسال در تجليل از شب قدر بود.

مردم کوهرنگ باشوق و علاقه ي فراوان از دور ونزديك حضور بهم رسانيده، جوهره ي بندگي و تسليم بودن خود را در برابرذات اقدس خداوند(ج) به طبق اخلاص گذاشتند. 
 
 
انتهاي پیام1020ج /610ک
 
 
  • مراسم احياي سومين شب قدر در سرتاسر مساجد کوهرنگ

    مراسم احياي سومين شب قدر در سرتاسر مساجد کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۴۸:۵۳

16 Apr 2024