۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۵۰۶۴
گزارش تصویری

افتتاح طرح بومي محلي و گردشگري پارک قلمستان در شهر فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان از افتتاح طرح بومي محلي و گردشگري پارک قلمستان در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باحضور جمعي از مسئولين شهرستان فارسان، طرح بومي محلي در پارک قلمستان شهر فارسان افتتاح شد.

موسي انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پيرغار در مورد طرح بومي محلي پارک قلمستان گفت: اين طرح در فصل تابستان در محل پارک قلسمتان شهر فارسان برگزار و آماده خدمت‌رساني به مسافران عزيز است.

وي تصريح کرد: در راستاي مقابله با تهديدات نرم و تهاجم فرهنگي و سالم‌سازي پارک‌ها و همچنين استفاده همه اقشار از مناطق گردشگري و بوجود آمدن فضايي معنوي در تفريحگاه‌ها با رويکردهاي بومي محلي در شهرستان، همانند سال‌هاي قبل طرح بومي محلي و گردشگري توسط سپاه ناحيه شهرستان افتتاح شده و به حول و قوه الهي با قوت کار خود را ادامه خواهد داد.

انصاری از مباحث اين طرح برپايي نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء، پاسخگوئي به شبهات ديني، مشاوره هاي ازدواج و سبک زندگي با حضور کارشناسان اين امر، برپايي مسابقات بومي و محلي، برپايي ايستگاه سلامت،برپايي ايستگاه هاي صلواتي متناسب با مناسبت ها نام برد.

وي تصريح کرد: در اين طرح برنامه ها و مسابقات فرهنگي و ورزشي، پخش برنامه هاي راديو پارک و برپايي نمايشگاه هاي فرهنگي بويژه با موضوع حجاب و ديگر برنامه هاي متنوع سرگرم کننده، اجرا مي شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۵۵:۲۰

20 Apr 2024