۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۲۳۷۴
به مناسبت هفته هلال احمر:

مانور چند منظوره در بهشت آباد برگزار شد+تصاویر

مانور چند منظوره امداد نجات با حضور مسئولین شهرستانی در روستای بهشت آباد شهرستان اردل بر گزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شرکت کنندگان در این مانور عملیات امدادی در حوادثی مانند سوانح ترافیکی و جاده ای، سقوط از ارتفاع و عملیات راپل، زلزله، آتش سوزی، درمان و اسکان اضطراری، آوار برداری، تخلیه منازل مسکونی، حمایت روانی و تغذیه در بحران را تمرین کردند.

بنابراین گزارش، امدادگران تیم های اسکان و توانای جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات، شرکت پخش فرآورده های نفتی و اورژانس در این مانور شرکت کردند.

برجعلی ظفری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در این مانور، گفت: وقوع حوادث طبیعی اجتناب ناپذیر است و بالابردن آگاهی عموم مردم باید در راستای کاهش خسارات این حوادث حرکت کرد.

ظفری افزایش آگاهی و اطلاعات مردم در زمینه کاهش آسیب های ناشی از حوادث و سوانح و نحوه امداد رسانی، ارتقاء سطح آمادگی نیروهای امدادگر داوطلب امداد و نجات را از اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

محمد نوذری فرماندار شهرستان اردل نیز در این مانور اظهارداشت: هماهنگی بین امدادگران و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در مواقع بحرانی و حوادث با برگزاری عملیات های واقعی و فرضی از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.

انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۳۹

3 Jan 2020