۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۷۳۳۴
همزمان با پنجم آذر

همايش "شکوه مقاومت" در بروجن/بسيجيان يک صدا: "رهروان قرآنيم، همرزمان جيلانيم

همزمان با پنجم آذر سالروز تشکيل بسيج مستضعفين بسيجيان شهرستان بروجن اقتدار خود را در همايش "شکوه مقاومت" به نمايش گذاشتند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، اجتماع بزرگ بسيجيان شهرستان بروجن با عنوان "شکوه مقاومت" همزمان با سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام خميني (ره) در مصلي بزرگ شهر بروجن برگزار شد.

در اين همايش بزرگ، بسيجيان شهرستان بروجن در قالب دسته هاي سازماندهي شده اجتماع کردند و صلابت، ايستادگي و عظمت بسيج را به نمايش گذاشتند.

طنين شعار مرگ بر آمريکا در مصلي بزرگ بروجن

بسيجيان شهرستان بروجن در اين همايش با خواندن سرود "آمريکا، آمريکا ننگ به نيرنگ تو" و با فريادهاي کوبنده خشم و انزجار خود را از استکبار جهاني اعلام کردند.

بسيجيان يک صدا گفتند: "رهروان قرآنيم، همرزمان جيلانيم"

بسيجيان در اين مراسم با سردادن شعارهاي "رهروان قرآنيم، همرزمان جيلانيم" بر دفاع از حرم اهل بيت (ع) و ادامه راه سرور و سالار شهيدان عالم تاکيد کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن در اين همايش بسيج را يکي از تشکل هاي خاص به لحاظ نوع شکل گيري، ماموريت ها و توانمندي ها در سطح جهان دانست و گفت: مردمي بودن بسيج خصوصيت اين تشکل مقدس است.

سرهنگ علي کيهاني با بيان اين که حضور مقتدرانه بسيج در صحنه هاي مختلف کشور ايران را بيمه کرده است، گفت: در دانشگاه بيسج افرادي مانند سردار سليماني و شهيد جيلان ها رشد کردند.

وي در ادامه با اشاره به اين که بعد از جنگ در عرصه هاي مختلف بسيج حضور پيدا کرده است، افزود: هر جايي که مشکلي در کشور پيش آمده بسيج حاضر شده و موفق عمل کرده است.

هدف داعش جلوگيري از نفوذ انقلاب اسلامي بود

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به مدل بسيج ايران در کشورهاي اسلامي، افزود: هدف شجره کثيف و ملعونه داعش جلوگيري از نفوذ انقلاب ما در جهان بود.

وي هدف ديگر داعش را ايجاد نا امني در منطقه و سرگرم کردن کشورها براي غارت امکانات آنها عنوان کرد و گفت: امروز آمريکا و متحدانشان بدانند نه تنها هيچ نتيجه اي از داعش نگرفتند بلکه روز به روز انرژي هاي زيادي در لشکرهاي کشورهاي اسلامي همچون زينبيون، فاطميون و ... به وجود مي آيد.

بسيج با عزت و افتخار در عرصه هاي مختلف حضور دارد

کيهاني گفت: امروز بسيج در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي، امنيتي، سياسي و اقتصادي هر جايي که نياز بوده به کمک دولت جمهوري اسلامي رفته و به مردم کمک کرده ست.

وي در ادامه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي بسيج اشاره کرد و گفت: امروز بسيج افتخار دارد که در محروميت زدايي و کمک به محرومين مي تواند مشکلاتي را از مردم حل کند.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن با اشاره به گوشه اي از توانمندي هاي بسيج در توليدات صنايع دستي، بسته بندي مواد غذايي و اشتغالزايي، گفت: بسيج با عزت و افتخار در عرصه هاي مختلف حضور دارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۵:۰۱:۵۰

29 Mar 2024