۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۱۳۴۴

#بهمن_تماشايي اردل!/به عشق امام و رهبري همه آمدند

مردم ولايتمدار و انقلابي شهرستان اردل بار ديگر با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن عشق و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
به گزارش جهانبین نیوز، مردم ولايتمدار و انقلابي شهرستان اردل بار ديگر با حضور گسترده در راهپيمايي ۲۲ بهمن عشق و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

در دقايق اوليه شروع مراسم مسير راهپيمايي بلوار شهدا شهر اردل مملو از مردمي بود که براي تجديد بيعت با امام و رهبري حضور يافته بودند و لحظه لحظه بر خيل جمعيت افزوده مي شود.

اقشار و گروه هاي مختلف مردم حرکت خود را از ابتداي بلوار شهدا و در مسير از پيش تعيين شده حمايت خود از انقلاب و رهبري و انزجار از گستاخيهاي استکبار جهاني را اعلام کردند.

مردم ولايتمدار شهرستان اردل اعم از زن و مرد، پير و جوان با فريادهاي الله اکبر، خامنه اي رهبر، مرگ بر ضد ولايت فقيه، مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسراييل بارديگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ايران اسلامي کشيدند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجويان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران، خبرنگاران و مقامات نظامي و انتظامي و مسئولين همچون سال هاي گذشته به شکوه اين مراسم افزود.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۴۸

27 Dec 2019