۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۸۴۹۴
گزارش تصویری

راهپيمايي ۲۲ بهمن در شهرستان فارسان با حضور گسترده مردم ولايت مدار برگزار شد

راهپيمايي باشکوه يوم‌الله ۲۲ بهمن روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهاي شهرستان فارسان با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، مردم شهيدپرور و انقلابي شهر فارسان با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي ۲۲ بهمن‌ماه، بار ديگر با آرمان‌هاي انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپيمايي ۲۲ بهمن در شهر فارسان، درحالي‌که شعارهاي مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آل سعود، ملت ما بيدار است از فتنه‌گر بيزار است، مطيع امر رهبريم و جمهوري اسلامي عزت اين ميهن است، سر مي‌دادند.

يکي از شرکت‌کنندگان در راهپيمايي ۲۲ بهمن فارسان به خبرنگار پايگاه خبري پيرغار گفت: مردم ايران با حضور در همايش حضور مردم در جشن انقلاب، به دشمنان ثابت کردند که همواره پشتيبان انقلاب و نظام هستند و هيچ‌گاه در بحران‌ها دست از آرمان‌هاي خود بر نخواهند داشت.

              

رئيس شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي در حاشيه اين مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پيرغار گفت: امروز روز تجلي حضور و شعور، روز اتحاد ملت و تعيين سرنوشت، روز حاکم شدن اراده ايران و ايراني و روز احياي کرامت انساني و ايراني است.

حجت‌الاسلام يوسفي با تقدير از حضور بي‌نظير مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن افزود: پيروزي انقلاب ايران اسلامي، رخدادي بود که غرب به سرکردگي آمريکا را لرزاند و شرق به سرکردگي شوروي را شگفت‌زده کرد و کشورهاي ديکتاتور منطقه را در تنگنا قرارداد.

امام‌جمعه فارسان نيز در اين مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پيرغار گفت: شرکت در راهپيمايي نماد تجديد بيعت دوباره با آرمان‌هاي حضرت امام خميني (ره) و ابراز وفاداري به‌نظام و پيروي از رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

             


حجت‌الاسلام محسن ملک پور با تبريک سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: رمز ماندگاري اين انقلاب در مردمي‌بودن آن و توجه به زنده نگه‌داشتن کرامت انساني و اطاعت از رهنمودهاي خردمندانه رهبري است.

امام‌جمعه فارسان درحالي‌که هم‌صدا با مردم و مسئولان شعار مي‌داد اظهار داشت: سخنان رئيس‌جمهور آمريکا بيانگر دشمني اين کشور با کشورهاي اسلامي و مسلمان است و ادعاهاي آن‌ها درباره دفاع از حقوق بشر دروغي بيش نيست.


            

مردم شهر فارسان امروز در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي همچون موجي پرخروش، از ساعات اوليه با حضوري گسترده، حمايت قاطع خود را از نظام جمهوري اسلامي اعلام کردند و با فريادهاي بلند الله‌اکبر، مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسراييل ضمن اعلام انزجار و خشم از دشمنان، بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و انقلاب و نظام اسلامي تجديد ميثاق کردند.
 
انتهاي پيام1022ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۷:۳۲

28 Mar 2024