۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۲۵۸۹۴

مراسم يادواره شهدا با عنوان "آبروي محله ما" در روستاي کران برگزار شد

با حضور پر شور مردم انقلابي روستاي کران؛ يادواره شهيد وهاب شهراني با عنوان "آبروي محله ما" برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام علي (ع) شهر فارسان در حاشيه اين مراسم گفت: حضور پرشکوه مردم در يادواره شهدا نشانه توجه مردم و عرض ارادت به شهيدان و خانواده‌هاي معظم آنها است که قدرداني مردم را نسبت به رزمندگان دفاع مقدس نشان مي‌دهد.

احمد محمدي‌دوست افزود: هرجا سخني از شهدا به ميان مي‌‌آيد؛ دل‌ها زنده مي‌شود و اين توفيق بزرگي است که در خدمت شهدا باشيم و بتوانيم قدم کوچکي در راه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا برداريم.

وي تصريح کرد: شهدا رفتند تا حکومت ديني و اسلامي بر اين کشور حکم فرما باشد و جان خود را در راه ارزش‌هاي انقلاب اسلامي فدا کردند تا امروز بتوانيم در امنيت و آسايش به سر برده و در يوق کشورهاي استکباري نباشيم.

وي گفت: شهداي دفاع مقدس با پيروي از ولايت‌فقيه و تبعيت از فرامين امام خميني (ره) و لبيک به نداي عاشورايي امام راحل در مقابل خيانت‌ها و توطئه‌هاي استکبار جهاني ايستادگي کرده و جان خود را در راه دفاع از ارزش‌هاي ديني انقلاب فدا کردند تا جامعه را از گمراهي نجات دهند.

محمدي‌دوست در پايان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامي، آرمان‌هاي شهدا را نشانه گرفته و به دنبال تضعيف آرمان‌هايي همچون ولايت‌مداري هستند که با هوشياري و آگاهي مردم در عرصه پيروي از رهنودهاي رهبري معظم انقلاب، هيچ‌گاه به اهداف خود نخواهند رسيد.

لازم به ذکر است روستاي کران از توابع بخش جونقان شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري ايران است.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۳۰:۵۵

16 Apr 2024