۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۵۰۹۱
گزارش تصویری

شرکت مردم شهرستان فارسان در راهپيمايي ضداستکباري روز قدس

مردم خداجو و روزه دار فارسان، از ساعت 11:30 روز جمعه با تجمع در ميدان امام خميني (ره) فرياد ضداستکباري سر داده و حمايت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطين اعلام کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بسياري از مردم شهرستان فارسان با در دست داشتن پرچم حزب الله لبنان بر مقاومت هرچه بيشتر مردم مظلوم فلسطين تاکيد کرده و تنها راه مقابله با رژيم اشغالگر قدس را استقامت اعلام کردند.

حضور پرشور و بي سابقه مردم شهرستان فارسان در طول مسير راهپيمايي روز قدس بار ديگر ثابت کرد که فلسطين مساله اصلي جهان اسلام است و هيچ چيز نمي تواند آرمان فلسطين را به دست فراموشي بسپرد.

مردم روزه دار فارسان با سردادن شعارهاي «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر آل سعود» انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم کرده اعلام و خواستار توجه جامعه جهاني به مظلوميت مردم فلسطين شدند.

در پايان راهپيمايان با آتش زدن پرچم اسرائيل و امريکا انزجار خود را از رژِيم کودک کش اسرائيل اعلام کردند.

راهپيمايان با عبور از مسير راهپيمايي با حضور در مصلاي نماز جمعه آماده برپايي نماز جمعه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان شدند.

امام خميني (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامي هوشمندانه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهاني قدس» نامگذاري کردند و از مسلمانان جهان خواست که دراين روز همبستگي خود را براي حمايت از حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين به نمايش بگذارند.
 
روز قدس عامل وحدت و بيداري و حمايت مسلمانان از مردم بي دفاع فلسطين است؛ قدس ديگر بخش جدايي ناپذير جغرافياي جهان اسلام به شمار مي رود و هيچ فردي نمي تواند از آن ذره اي چشم پوشي کند.

امام خميني(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطين نيست، روز اسلام است. روز قدس، جهاني است و روزي نيست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است))

مقام معظم رهبري نيز در خصوص روز جهاني قدس فرمودند که « روز جهاني قدس مظهر اراده عمومي ملت هاي مسلمان براي مقابله با آمريکا و اسراييل است.»

انتهاي پيام1026ج /۵۹۰پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۵۳:۵۶

29 Mar 2024