۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۰۸۶۱
به مناسبت روز بزرگداشت فرماندهان شهيد دفاع مقدس صورت گرفت:

گردهمايي خانواده معظم شهدا و خواهران بسيجي در گلزار شهداي شهر اردل+تصاوير

خانواده معظم شهدا و خواهران بسيجي به مناسبت روز بزرگداشت فرماندهان شهيد دفاع مقدس در گلزار شهداي شهر اردل گردهم آمدند و با برگزاري ختم سوره يس ، زيارت عاشورا،مداحي و قرائت فاتحه ياد و خاطره شهدا را گرامي داشتند.
به گزارش جهانبین نیوز، خواهر صالحي فرمانده پايگاه مقاومت بسيج زکيه شهر اردل در حاشيه اين مراسم معنوي گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت يادو خاطره شهداي هفته دفاع مقدس گفت: امروز سنگر دفاع مقدس تغيير کرده است، بدين صورت که در عصر حاضر بزرگ ترين وظيفه هر يک از ما در جامعه اين است که از ولايت مقام معظم رهبري دفاع کرده و در مسير خواسته هاي ايشان گام برداريم تا بتوانيم بهترين نتايج را به دست آوريم.

صالحي خاطرنشان کرد: موضوع ديگري که بسيار اهميت دارد اين است که امروز همه وظيفه داريم تا در مسير جهاد کبير که مدنظر مقام معظم رهبري است گام برداريم.

وي گفت: بايد در اين مسير با تمام توان در مقابل دشمنان ايستاده و نگذاريم آنها از برخي منافذي که به واسطه افراد خود فروخته ايجاد شده است نفوذ کرده و خواسته هاي خودشان را دنبال کنند.

فرمانده پايگاه مقاومت بسيج زکيه شهر اردل بيان کرد: گردهمايي خانواده معظم شهدا و بسيجيان به مناسبت روز بزرگداشت فرماندهان شهيد دفاع مقدس برگزارشد که در اين مراسم معنوي خانواده معظم شهدا و خواهران بسيجي به مناسبت اين روز بزرگ و ارزشمند در گلزار شهداي شهر اردل گردهم آمدند و با برگزاري ختم سوره يس ، زيارت عاشورا،مداحي و قرائت فاتحه ياد و خاطره شهدا را گرامي داشتند .

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۳۱:۲۱

28 Mar 2024