۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۰۹۴۵

دبيرستان خیری شش کلاسه فاطمه الزهرا (س) روستاي ده چشمه افتتاح شد

آيين افتتاح دبيرستان خيّري شش کلاسه فاطمه الزهرا (س) روستاي ده چشمه با حضور جمعي از مسئولين استاني، شهرستان و اهالي روستاي ده چشمه برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان طي سخناني در اين مراسم گفت: کلام و قلم از توصيف ايثار و اخلاص شما خيران فرو مي ماند، زيرا حرکت شما صبغه اي الهي دارد و خداوند بهترين پاسخ را به شما مي دهد.

احمد اسکندري با استناد به آيات قرآن افزود: خداوند در قرآن مي فرمايد: من بهشتم را در مقابل جان و مال مؤمنان مي فروشم، لذا مالي که در راه خير مورد استفاده واقع شود ختم به بهشت مي شود.

وي با مهم دانستن کار خير تاکيد کرد: هيچ کار خيري بالاتر از مدرسه سازي نيست، زيرا در مدرسه انسان تربيت مي شود و هيچ عملي بالاتر از تربيت انسان در دنيا وجود ندارد.

گفتني است؛ اين آموزشگاه خيّري در قالب شش کلاس و با زيربناي ۵۰۰ متر مربع و با هزينه اي بالغ بر چهارصد ميليون تومان آماده بهره برداري قرار گرفت.

روستاي ده‌چشمه از توابع، بخش مرکزي شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختياري است که با مختصات جغرافيايي ۵۰ درجه و ۳۳ دقيقه طول شرقي و ۳۲ درجه و ۱۳ دقيقه عرض شمالي، در ۳ کيلومتري جنوب غربي شهر فارسان قرار دارد.

انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۰۷:۱۹

28 Mar 2024