۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۳۸۷۵۵
گزارش تصويري/

اعزام 300 دانش آموز خواهر اردلي به مناطق عملياتي جنوب کشور

300 نفر از دانش آموزان دختر مقطع دوم دبيرستان شهرستان اردل در قالب اردوهاي راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب اعزام شدند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کاروان اردويي راهيان نور دختر مقطع دوم دبيرستان شهرستان اردل در قالب هفت دستگاه اتوبوس و به مناطق جنوب کشور اعزام مي شوند.

هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در حاشيه آئين بدرقه اعزام کاروان راهيان نور بسيج دانش‌آموزي که با حضور برخي مسئولان شهرستاني در آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار شددر گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه گفت: ۳۰۰ نفر از دانش آموزان بسيجي خواهر شهرستان اردل در قالب هفت اتوبوس کاروان راهيان نور بسيج دانش آموزي به مدت سه روز به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.

جمشيدي اظهار کرد: مناطق عملياتي قدم گاه و محل عروج شهداست، شهدايي که در راه خدا و براي دفاع از اسلام رفتند و پيرو راستين امام حسين (ع) بودند و دانش آموزان با حضور در زيارتگاه شهداء بهره کافي را کسب می‌نمايند.

وي هدف از اعزام راهيان نور بسيج دانش‌آموزي به مناطق عملياتي جنوب کشور را آشنا کردن نسل جوان بسيج دانش‌آموزي با ارزش‌هاي هشت سال دفاع مقدس و تجديد پيمان با آرمان‌هاي شهداي انقلاب اسلامي و تجديد پيمان با فرامين مقام معظم رهبري و آشنايي دانش‌اموزان با فرهنگ ايثار و شهادت در راستاي مبارزه با تهديدان نرم دشمن دانست.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۴:۵۶

19 Mar 2024