۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۲۱۷۵
امام جمعه شهر فارسان:

نماز وحدت موجب انسجام و وحدت بيشتر مسئولان و مردم مي‌شود

امام جمعه شهر فارسان گفت: نماز جماعت نماد وحدت جامعه اسلامي است و برپايي نماز وحدت موجب انسجام و وحدت بيشتر مسئولان و مردم مي‌شود.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت هفته وحدت، نماز وحدت با حضور مسئولين محلي و روحانيت و جمعي از نيروهاي نظامي و انتظامي و حضور پرشور مردم در مسجد و مصلاي امام حسين (ع) فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام حسين جمالي زاده ميلاد با سعادت بهانه هستي خاتم الانبيا حضرت محمد مصطفي صل الله عليه و آله و سلم که بنيان گذار دين وحدت بخش اسلام بودند را تبريک و تهنيت گفتند و بيان داشتند که اميدوارم که بتوانيم به خوبي وحدتي را که پيامبر بين مسلمين ايجاد نمود را پيروي کنيم و باعث ايجاد وحدت بيشتر باشيم.

وي اظهار  داشت: نماز جماعت نماد وحدت جامعه اسلامي است و برپايي نماز وحدت موجب انسجام و وحدت بيشتر مسئولان و مردم مي‌شود.

وي با بيان اينکه امنيت، آسايش و آرامش در گرو وحدت در جامعه است و نبودن وحدت همه چيز را از آن جامعه دور مي‌کند عنوان کرد: ميلاد پيامبر اسلام (ص) و هفته وحدت بهترين فرصت براي ايجاد اين بصيرت بوده و اميدواريم ملت ايران و خصوصاً مردم مومن شهرستان فارسان با عمل به توصيه‌هاي اسلام و رهنمودهاي رهبر انقلاب در سايه همدلي به نقطه مطلوب و قله سعادت برسد.

وي افزود: امام خامنه اي در سخناني فرمودند که هر شعاري که بين شيعه و سني تفرقه بياندازد حرام است، با تقوا باشيد و حق تقوا را رعايت کنيد.

ور در ادامه تصريح کرد: بر محور ولايت، رهبري و نظام مقدس اسلامي علوي و شيعه و راه نوراني امام شهدا وحدت مسلمين را حفظ کنيم و اين وحدت را ادامه دهيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۲۵:۳۸

29 Mar 2024