۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۲۸۰۵
در شهرستان فارسان

مراسم يادبود شهداي آتش‌نشان ساختمان پلاسکو در فارسان برگزار شد

مراسم يادبود شهداي آتش‌نشان ساختمان پلاسکو با حضور مسئولان و مردم در فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مراسم يادبود شهداي حادثه جانسوز ساختمان پلاسکو در مسجد و‌ مصلاي امام حسين عليه السلام شهر فارسان با حضور پرشور مردم و برخي مسئولان برگزار شد.

در اين مراسم مردم فارساني با نثار فاتحه به روح اين شهيدان گران‌قدر اداي احترام کرده و ياد آنها را گرامي داشتند.


مردم هميشه در صحنه فارساني اين بار نيز براي همدردي با خانواده‌هاي اين ايثارگران و احترام و گراميداشت ياد آنها در اين مراسم حضور پيدا کردند.

حادثه ساختمان پلاسکو مردم فارسان را نيز مانند هموطنان ديگر در غم فرو برد و همراه با ديگر مردم کشور فارسان  نيز خواستار بررسي علت اين حادثه از سوي مسئولان مربوطه شدند.

بي شک جايگاه اين قهرمانان در نزد خداوند جايگاه شهدا است

شهردار شهر فارسان ضمن گراميداشت ياد اين شهدا از آتش نشانان شهيد به عنوان قهرمانان عرصه جهاد در راه نجات جان انسان هاي گرفتار ياد کرد.
مهندس صادق اسلامي گفت: بي شک جايگاه اين قهرمانان در نزد خداوند جايگاه شهدا است.


حادثه پلاسکو نمادي از جانفشاني آتش نشان ها

صبح روز پنجشنبه ساختمان پلاسکو واقع در خيابان جمهوري تهران دچار آتش سوزي شده و اوايل ظهر نيز فرو مي ريزد. در اين بين بيش از ۲۰ نفر از آتش نشاناني که براي خاموش کردن آتش و نجات مردم زير آوار ماندند.

حوادث بسياري در ايران رخ داده که عمق وسعت آنها شايد به حادثه پلاسکو نرسد ولي باز هم بوده اند آتش نشاناني که جان خود را از دست داده اند. تاکنون نديده ايم که آتش نشانان فداکاري که جان خود را در حوادث از دست داده را شهيد حساب کنند ولي حادثه پلاسکو آنقدر عميق بوده که ضمن شهيد اعلام شدن آنها يک روز هم در کشور عزاي عمومي اعلام شد.

ساختمان پلاسکو نمادي از جانفشاني آتش نشان ها شد تا همگان بدانند اين قشر با چه مشقت هاي بسياري همراه هستند ولي همواره از جان خود گذشته و عشق هديه مي کنند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۰۲:۲۸

29 Mar 2024