۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۲۱۵۸

چه کساني در گردهمايي فعالان چهارمحال و بختياري حضور داشتند + گزارش تصويري

جمعي از فعالان سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي چهارمحال و بختياري در همايشي به بحث در زمينه راه هاي رشد استان در تمامي زمينه ها پرداختند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، گردهمايی بزرگ فعالان استان با حضور بيش از ۱۵۰۰ نفر از مسولان قديم و جديد استان، استانداران و فرماندارن سابق، روساي دستگاه هاي استاني و شهرستاني، اعضاي احزاب و جناح هاي سياسي، هنرمندان، مديران کارخانجات و بانک ها و همچنين روحانيون استان در فرهنگسراي جديد شهرکرد برگزار شد.

همچنين در برنامه امروز، مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت، معاون وزير جهادکشاورزي، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، ائمه جمعه هم حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش، در اين همايش امامي، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، صادقي، استادار اسبق، عطايي، کارشناس استراتژيک و علوم اقتصادي استان ، خليلي رئيس شوراي اسلامي، عزيزي، زمانيان و جليل نمايندگان مردم در مجلس و جمعي از اعضاي احزارب استاني به بيان راهکارها و برنامه هاي خود در زمينه رشد و تعالي استان در سال اخير سخنراني کردند.

سالن اجتماعات فرهنگسراي بزرگ شهرکرد مکاني براي ديدار تازه مسولان گذشته و امروز، محفلي براي کنار گذاشتن خصومت هاي جناحي و شخصي و همچنين و محلي براي هم قسم شدن با هم در شعار همدلي و هم زباني مسولان استان بود.

تصاوير از سيد حميد حسيني وردنجاني

انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۷:۵۵

19 Apr 2024