۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۳۶۸۳۸

زنگ پدافند غيرعامل توسط فرماندا کوهرنگ نواخته شد + تصاوير

فرماندار کوهرنگ در اين مراسم گفت: پدافند غيرعامل مسئوليت دائم و هميشگي ما در برابر مخاطرات طبيعي و غيرطبيعي است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در هفته پدافند غيرعامل زنگ پدافند غيرعامل در کوهرنگ نواخته شد.

مرتضي زمانپور در مراسم نواختن زنگ پدافند غيرعامل که در مدرسه راهنمايي وحدت دشت زرين کوهرنگ برگزار شد، اظهارکرد: پدافند غيرعامل مسئوليت دائم و هميشگي ما در برابر مخاطرات است و مابايد در برابر حملات طبيعي و غير طبيعي بايد هميشه آمادگي داشته باشيم.

فرماندار کوهرنگ تصريح کرد: استقلال يعني اينکه ما براي خودمان تصميم بگيريم و برنامه هاي کشور را براساس منافع ملي تنظيم کنيم نه منافع استکبار را.

زمانپور با تاکيد براينکه همه مردم بويژه جوانان، دانش آموزان و دانشجويان بايد با پدافند غيرعامل آشنايي داشته باشند، عنوان کرد: ما کشور را دربرابر آسيب ها مصون کرديم و با وجود صنايع بزرگ و نيروهاي انساني که در نقاط مختلف داريم براي حفظ آنها پدافند غير عامل اهميت دوچندان پيدا مي کند.
 
وي خطاب به دانش آموزان گفت: در حوزه اجتماعي و فرهنگي همه بايد به سلاحي در برابر حملات و تهاجم دشمنان مجهز شويم و خط مقدم حملات، نوجوانان و جوانان هستند، زيرا هدف اصلي نقشه دشمنان همين است، لازم است با تقويت عرصه فرهنگي و ديني، سد محکمي در برابر اين حملات باشيم.
 
فرماندر کوهرنگ با اشاره به اهميت دانش و آگاهي در مقابله با تهاجمات، تصريح کرد: نوجوانان و جوانان ما بايد آگاه باشند و با آگاهي است که استقلال کشور حفظ و با دانش توسعه محقق مي شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۲۲:۳۸

16 Apr 2024