۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۲۰۶۲۸

همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب درمدارس شهروردنجان، نواخته شد

«زنگ انقلاب» در نخستين روز دهه فجر و همزمان با سالروز ورود بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي به ايران در مدراس وردنجان نواخته شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، آيين زنگ «گلبانگ انقلاب اسلامي» صبح امروز، همزمان با «لحظه ورود تاريخي بنيانگذار کبير انقلاب، حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي در سال ۵۷»، در مدارس شهروردنجان نواخته شد.

دريکي از اين مراسم که به صورت نمادين ودر خيابان شهرداري با حضوررئيس شوراي اسلامي شهر وردنجان،فرمانده حوزه مقاومت امام هادي (ع) وتعدادي از اهالي شهر وردنجان و دانش آموزان مدرسه دکتر مفتح وردنجان همراه بود، همزمان با سرود جمهوري اسلامي ايران اهتزاز بيرق سه رنگ و افتخار آفرين جمهوري اسلامي ايران به دست سبز پوشان اين مرز وبوم ، مطلع و آغازين گام اين آيين بود.اجراي سرود و مقاله نيز از ديگر برنامه هاي آيين نواخته شدن زنگ انقلاب در وردنجان بود.

دانش آموزان دختر و پسر مدارس مقاطع تحصيلي وردنجان دوشادوش مربيان و معلمان خود اقدام به آذين بندي و چراغاني فضاي مدارس و كلاس هاي درس كرده و از اين طريق خود را براي استقبال از جشن هاي پيروزي انقلاب آماده كرده اند.

رئيس شوراي اسلامي شهر وردنجان روز يکشنبه در آيين نمادين نواخته شدن زنگ انقلاب گفت: رهبر کبير انقلاب اسلامي در چنين روزي به ميهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال در سايه حمايت و پشتيباني ملت بزرگ ايران،انقلابي ايجاد کرد که هم اکنون به الگويي بي بديل براي همه کشورهاي آزاديخواه جهان تبديل شده است.

وي بيان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاريخي امام راحل به ميهن اسلامي، افتخار بزرگي براي جامعه دانش آموزاي و فرهنگيان وملت ايران اسلامي است.

غزالي افزود: زنگ انقلاب زنگ بيداري، هوشياري، مقاومت، استکبارستيزي، عزت و سربلندي براي ملت ايران وديگر ملت هاي آزاده و مسلمان است.

وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران، انقلابي معنوي و فرهنگي است، اظهار داشت: با زنده نگهداشتن مناسبت ها و برگزاري مراسم پرشور و با نشاط موجب پيشرفت و آباداني کشور و فتح قله هاي افتخار بيش از پيش براي ميهن اسلامي خواهيم بود.

رئيس شوراي اسلامي شهر وردنجان گفت: تقويت روحيه اميد به آينده نظام، بيان دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي و آگاهي بخشيدن به دانش آموزان نسبت به انقلاب از اهداف اجراي برنامه هاي ايام الله دهه مبارک فجر در مدارس وردنجان به شمار مي رود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۷:۳۵

19 Apr 2024