۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۱۰۸۵
گزارش تصويري

مراسم يادواره شهدا (آبروي محله) در لردگان برگزار شد

مراسم يادواره (شهدا آبروي کوچه ها و افتخار محله) در روستاي دهنو ميلاس از توابع شهرستان لردگان که به عطر هشت شهيد گرانقدر دوران هشت سال جنگ تحميلي معطر شده است برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام بخشايش پور امام جمعه بخش فلارد و سخنران اين مراسم معنوي گفت: شهداي عزيز افتخار اين ملت مي باشند و شهدا هميشه زنده و جاويد هستند و ياد و خاطره اين عزيزان هرگز از خاطره ملت هميشه در صحنه ايران نخواهد رفت.

وي با بيان اينکه نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت در بين مردم نقش بسيار مهمي در پيروزي کشورمان در دوران جنگ تحميلي و ساير موفقيت هاي کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پيشرفت انقلاب اسلامي را از نظر علمي و معنوي ندارد و از راه هاي مختلف مي کوشند تا ياد شهدا از جامعه اسلامي زدوده شود اما مردم ما با بصيرت و آگاهي خود اين نقشه ها را باطل مي کنند.

بخشايش پور با تاکيد بر اينکه اين انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت هاي ملت رشيد ايران و بر پايه دين و فرهنگ و بر مبناي ارزش ها بنا شده است، خاطرنشان کرد: ما وظيفه داريم از اين انقلاب به خوبي حراست و پاسداري کنيم.و هر کسي که مي خواهد در عرصه زندگي موفق باشد بايد خودش را به تفکر شهدا نزديک کند.

گفتني است در اين مراسم که با حضور مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان لردگان همراه بود ياد و خاطره شهداي هشت سال جنگ تحميلي گرامي داشته شد و از خانواده هاي شهداي محله آبرومند قدرداني شد.

انتهای پیام/1026ج
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۳۶

31 Dec 2019