۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۲۶۲۵

ديدار مسئولان با خانواده هاي جانبازان شهر جونقان

به همّت و تلاش حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان و هم چنين با همکاري شهردار و رياست محترم شوراي اسلامي شهر جونقان برنامه سرکشي و ديدار با جانبازان سرافراز شهر جونقان برگزار گرديد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)و روز جانباز و هم چنين به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد ماه،سالروز آزاد سازي خرمشهر و به همّت و تلاش حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان و هم چنين با همکاري شهردار و رياست محترم شوراي اسلامي شهر جونقان برنامه سرکشي و ديدار با جانبازان سرافراز شهر جونقان برگزار گرديد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسن(ع) ضمن تبريک سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: باب الحوائج، حضرت عباس بن علي(ع)، برترين نمونه اي است که چگونگي پيروي از پيشواي معصوم را عملاً تعليم مي دهد .

وي اظهار کرد: شخصيت آن بزرگوار به گونه اي است که همه صفاتي را که لازمه يک پيرو واقعي است، به نحو کامل بروز داده و تجسمي از همه فضائل است.

يدالله بشارتي روز جانباز را فرصت مناسبي دانست که نسل امروز علاوه بر الگوپذيري از رشادت ها و جانبازي هاي حضرت عباس(ع) به مطالعه وقايع دفاع مقدس ، دلاوري ها ، شجاعت هاي جانبازان عزيز و غيرتمند ايران اسلامي پرداخته و درس ايثار و شهامت را بياموزند.

مسئولين از جانبازان سرافراز شهر آقايان: علي فروزنده فر- آقاي علي پيشقدم و آقاي نصرالله اسکندري سرکشي صورت پذيرفت.اين جانبازان سرافراز در عملياتهاي بيت المقدس- والفجر و بدر حضور داشتند.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۰۸:۵۵

20 Apr 2024