۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۲۵۲۳۵

اعزام بيش از270دانش آموز لردگاني به مناطق جنوب كشور

بيش از 270نفر از دانش آموزان دبيرستان هاي دخترانه لردگان به مناطق جنگي جنوب كشور صبح روز چهارشنبه با غبارروبي و تجديد ميثاق با آرمان شهدا در گلزار شهداي اين شهرستان اعزام شدند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ بيش از 270نفر از دانش آموزان دبيرستان هاي دخترانه لردگان در قالب هفت اتوبوس صبح روز چهارشنبه 6 آبان 94 با غبارروبي و تجديد ميثاق با آرمان شهدا به مناطق جنگي جنوب كشور اعزام شدند.

رئيسي، مدير آموزش و پرورش شهرستان لردگان در مراسم بدرقه كاروان راهيان نورگفت: تعداد 270نفر از دانش آموزان دختر دوم متوسطه مدارس لردگان در قالب راهيان نور به مدت 4 روز از مناطق شلمچه، اروند کنار، آبادان و خرمشهر و يادمان شهداي فتح المبين ديدن خواهند کرد و با رشادتها و آرمانهاي شهدا  آشنا خواهند شد.                                    

رئيسي در بيان اهداف اردوي راهيان نور به مناطق جنگي هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آشنايي نسل جديد با رشادت هاي شهيدان، جانبازان و ايثارگران و همچنين آشنايي با دستاوردهاي انقلاب اسلامي از اهداف اين اردو مي باشد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد ميراثي جانشين سپاه ناحيه لردگان نيز با خبر اعزام 270نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان لردگان به مناطق جنگي جنوب كشور بيان داشت: اين اردو با هدف آشنايي دانش آموزان با فرهنگ ايثار و شهات صورت مي پذيرد.


انتهاي پيام1020ج /630 ل
                            
  • اعزام بيش از270دانش آموز لردگاني به مناطق جنوب كشور

    اعزام بيش از270دانش آموز لردگاني به مناطق جنوب كشور

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۳۱:۴۶

25 Apr 2024