۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۲۰۸۴

يک روز سرد و زيباي پاييزي در روستاي شيخ عليخان کوهرنگ + تصاویر

بارش برف زمستاني روزهاي‌ اخير برخي از مناطق کوهرنگ ازجمله شيخ عليخان را سفيد کرده و زيبايي‌هاي چشم‌نوازي را در اين مناطق ايجاد کرده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، بارش برف و باران در هفته ي گذشته علاوه بر اينکه دچار جاري شدن سيلاب و آب گرفتگي معابذ را در پي داشت، تصاوير زيبايي را در شهرستان کوهرنگ خلق کرد.

بارش برف زمستاني روزهاي‌ اخير برخي از مناطق کوهرنگ ازجمله شيخ عليخان را سفيد کرده و زيبايي‌هاي چشم‌نوازي را در اين مناطق ايجاد کرده است، اگرچه بارش برف ساعات شادي‌بخش و خاطرات خوشي را براي بسياري از مردم رقم مي‌زند، اما تداوم اين خوشي‌ها نيازمند تلاش توأمان بسياري از نهادها و ارگان‌هاست.
 
شهرستان کوهرنگ، در دامنه زردکوه قرارگرفته است و همين امر زمستان‌هايي سرد را براي شهرهايش رقم‌زده است، هرچند طي سال‌هاي اخير به خاطر تغييرات جوي و گرم شدن کره زمين، ديگر از بارش برف‌هاي سنگين دهه‌هاي گذشته خبري نيست، اما همچنان در اينجا زمستاني نيست که بدون برف به بهار برسد.

اينجا پيش از شروع زمستان، همگام با برگ‌ريزان پاييز، برف‌ريزان نيز آغاز مي‌شود و چه بسيار سال‌ها که اين شهرستان با برف به پيشواز بهار رفته است.
 
 در کنار زيبايي چشم‌نواز طبيعت برفين و شادي بارش برف، ساختن آدم‌برفي و برف‌بازي، سختي عبور و مرور مردم از شيب کوچه‌هاي پربرف و يخ‌زده شهر، گذر ماشين‌ها از گردنه مه‌آلود و برف‌گير گدوک که مسير ارتباطي مهم استان است و بسته شدن راه‌هاي روستايي شهرستان خودنمايي مي‌کند که مردم را به رنج و زحمت انداخته است.
عکسها همت بدری فرد

انتهاي پيام/610ک
  • تصاویر زیبا برف کوهرنگ

    تصاویر زیبا برف کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۱۴:۲۹

24 Apr 2024