۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۶۴۰۴
در شهرستان شهرکرد:

پروژه محروميت زدايي در روستاي وانان افتتاح شد

يکي از پروژه هاي محروميت زدايي سپاه قمربني هاشم عليه السلام به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستاي وانان شهرستان شهرکرد افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ يکي از پروژه هاي محروميت زدايي سپاه قمربني هاشم عليه السلام به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه استان، مدير کل بنياد مسکن وکميته امداد و ديگر مسئولين در روستاي وانان شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

سردار علي محمد اکبري در آيين افتتاح يک باب ساختمان و اهداء آن به صاحب نيازمند خانه، گفت: يکي از مأموريت هاي سپاه محروميت زدايي است که پس از جنگ وارد اين عرصه شد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري بيان کرد: فعاليت هاي سپاه در عرصه سازندگي توانسته منشأ آثار و برکات بسيار فراواني در کشور و استان شود، و من از همه کساني که در تکميل اين پروژه زحمت کشيدند و نقش ايفا کردند تشکر مي کنم.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(عليه السلام) افزود: به حمدالله در دو سال گذشته مبلغي بالغ بر چهار ميليارد تومان در زمينه محروميت زدايي؛ اعم از احداث خانه، مدرسه، راه، مسجد و...، اختصاص يافته است.

سرهنگ پاسدار اسماعيل مولوي، فرمانده سپاه ناحيه شهرکرد نيز در حاشيه اين مراسم گفت: کار اجرايي و عمراني اين ساختمان از ۱۵/فروردين ماه/۹۶ شروع و امروز شاهد افتتاح و اهداء اين ساختمان به صاحب خانه مي باشيم.

مولوي بيان کرد: علاوه براين پروژه تکميل يک باب ساختمان در روستاي سورک و يک باب ساختمان در اشکفتک را خواهيم داشت.

وي در پايان اظهار اميدواري کرد، با هماهنگي و تعامل هرچه بيشتر بين مسئولين اجرايي و سپاه بتوانيم در دوران مسئوليت خود خدمتگزار مردم باشيم

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۹:۴۷

27 Dec 2019