۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۳۴۰۳۷
گزارش تصويري:

جشن ميلاد حضرت علي(ع) در اردل برگزار شد

جشن ميلاد حضرت علي(ع)و روز پدر به همت پايگاه بسيج شهدا در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، جشن ميلاد حضرت علي(ع) و روز پدر با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل و به همت پايگاه بسيج شهدا در مسجد حضرت ابالفضل(ع)برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در اين مراسم با اشاره به ابعاد وجودي حضرت علي(ع) گفت: شخصيت علي (ع) تنها در حوزه اسلام و مسلمين شناخته شده نيست بلکه در ساير اديان و مکاتب به شکل مفصل تر و کيفي تر مورد ستايش قرار گرفته و آثار متعددي در حوزه هاي ادبي، تاريخي،‌ سياسي، ديني و اجتماعي راجع به امير المومنين به رشته تحرير درآمده است.

بهرامي افزود: اگر بخواهيم براي يک شخصيت ممتاز استاندارد سازي داشته باشيم و همه متفکران و بزرگان جهان را مورد ارزيابي قرار دهيم يقيناً شخصيت امير المومنين بعد از پيامبر عالي ترين نمونه بارز اين موضوع خواهد بود.

در اين جشن که با استقبال خوب مردم شهر اردل همراه بود برنامه هاي مختلفي از جمله: مسابقه، مولودي خواني و شعرخواني برگزار شد.
در پايان اين مراسم نيز به تمام حاضريني که مسمي به يکي از اسماء مولي‌الموحدين حضرت علي‌بن ابيطالب (ع) شامل (علي، حيدر، امير، تراب، مرتضي) بودند و يا داراي فرزنداني که يکي از اسماء فوق را داشتند؛ جوايزي اهدا شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۴۰

30 Dec 2019