۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۶۸۳۷

زنگ ايثار و مقاومت در کوهرنگ نواخته شد + تصاوير

زنگ ايثار و مقاومت با حضور فرماندار کوهرنگ، جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ، دانش آموزان، معلمان و جمعي از مسئولان و مديران آموزش و پرورش کوهرنگ در دبيرستان نرجس دهنو نواخته شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، زنگ ايثار و مقاومت در کوهرنگ نواخته شد.

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ در اين برنامه گفت: معرفي الگوهاي ديني و اسلامي براي تبيين الگوي عملي در زندگي دانش آموزان يکي از اهداف و برگزاري اين آيين ها است.

عزيز موسايي نواخته شدن زنگ ايثار و مقاومت در مدارس را فرصتي ارزشمند براي آشنايي دانش آموزان و جوانان با سيره عملي شهدا و ترويج و انتقال ارزش هاي دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد و افزود: انتقال رشادت هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان امري بسيار ضروري است و بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي، دانش آموزان بسيجي کشور را از الگوهاي عملي جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: شهداي دانش آموز با نثار خانشان مانع از پيشروي دشمنان به خاک کشور شدند و درس ايثار، مقاومت و ايستادگي را به همه رزمندگان اسلام نشان دادند.

سرهنگ موسايي افزود: شهيد حسين فهميده با شهادت خود در راه حفظ انقلاب اسلامي تبديل به ستاره درخشاني شد تا دانش آموزان و جوانان ما راه خود را پيدا کنند و از مسير انقلاب و نظام منحرف نشوند.

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: به برکت ايثار و از خود گذشتگي رزمندگان اسلام، دانش آموزان توانسته اند مدارج عالي علمي را سپري کنند و به پيشرفت هاي عظيمي در علوم مختلف دست يابند.

 انتهاي پيام1026ج /610ک
  • زنگ ایثار و مقاومت

    زنگ ایثار و مقاومت

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۰۶

28 Dec 2019