۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۳۶۰۰۸
با حضور مسئولين شهرستان اردل صورت گرفت:

برگزاري مراسم گراميداشت شهداي هفته دولت ومدافع حرم با محوريت شهيد حججي در اردل+تصاویر

مراسم گراميداشت شهداي هفته دولت ومدافع حرم با محوريت شهيد حججي،با حضور مسئولين شهرستاني درمسجد حضرت ابالفضل(ع)شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همزمان با هفتمين روز از هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت، مراسم بزرگداشتي تحت عنوان گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر به همت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل برگزار شد.

در اين همايش که با حضور مسئولين شهرستان اردل در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد حاضرين ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر از خداوند متعال براي اين دولتمردان هميشه جاويد آرزوي توفيق و علو درجات کردند.

در اين مراسم حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل ، اظهار داشت: اين روز يادآور کوچ دو کبوتر سبک بال رفته تا عرش و دو معلم بزرگ عمل و آموزگار وارسته و وابسته به انسانيت و خلوص و اسوه کامل فداکاري و اخلاص است.

وي افزود: ۸ شهريور يادآور خاطرات تلخ و شيريني است، تلخ از اين جهت که دو سرمايه انقلاب و دو يار ديرين در راه پاسداري از ولايت و انقلاب خون پاک خود را فدا و دفتر افتخارات انقلاب را امضا و ملتي را از نعمت تفکر الهي و انقلابي خود محروم کردند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۲۳:۵۳

25 Apr 2024