۰
plusresetminus
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ برنامه‌هاي هفته ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي را تشريح کرد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ با تشريح برنامه‌هاي اين جمعيت در هفته ايمني در برابر زلزله و بلایاي طبيعي گفت: علاوه بر برگزاري مانور ساعت صفر در روستاي دهنو، نمايشگاه تجهيزات امدادي جمعيت هلال احمر کوهرنگ در نماز جمعه کوهرنگ اجرا شد.
 
رضا ظاهري در خصوص اهداف و جزئيات اين مانورها اظهار داشت: اين مانورها با هدف ارزيابي ميزان آمادگي تيم‌هاي عملياتي هلال احمر و ساير ادارات جهت مواجهه با حوادث طبيعي و انسان ساخت و آشنايي عموم مردم با خدمات و توانمندي‌هاي اين جمعيت و با سناريوي فرضي امدادرساني به تصادفات جاده‌اي و آتش‌سوزي اجرا مي‌شود.
 
وي با اشاره به اهميت فضاسازي تبليغاتي در طول هفته ياد شده، از نصب بنرهاي آموزشي و اطلاع‌رساني در سطح شهر با محوريت مباحث مربوط به حوادث و آمادگي‌هاي مورد نياز خبر داد و افزود: برگزاري کلاس‌هاي امداد و کمک‌هاي اوليه ويژه اولياء و نونهالان مهدهاي کودک از ديگر برنامه‌هاي جمعيت هلال احمر کوهرنگ در هفته ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي است.
 
ظاهري در پايان بر نهادينه‌سازي فرهنگ ايمني و خود امدادي و ديگر امدادي در جامعه تاکيد و اظهار داشت: اين هفته فرصت ارزشمندي براي پرداختن به ضرورت آموزش‌هاي امدادي است.

يادآور مي‌شوم حجه‌الاسلام طباطبايي امام جمعه کوهرنگ، زمان‌پور فرماندار کوهرنگ و روساي ساير ادارات از نمايشگاه تجهيزات امدادي جمعيت هلال احمر کوهرنگ در مصلاي نماز جمعه کوهرنگ ديدن کردند.

عکس از همت بدري فرد


انتهاي پيام1026ج /610ک
  • هفته ایمنی در کوهرنگ

    هفته ایمنی در کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۲۸:۲۶

29 Mar 2024