۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۴۲۰۹

افتتاح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهرستان سامان + تصاوير

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان سامان با حضور مسئولان استاني افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل سامان ما، جواد كارگران مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال وبختياري در آيين افتتاحيه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان سامان گفت: يكي از نيازهاي شهرستان سامان استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده كه با پيگيري‌هاي انجام شده و اخذ مجوز، در آخرين روز هفته دولت شاهد افتتاح اين اداره در شهرستان سامان هستيم.

وي با اشاره به اينكه شهرستان سامان مهد ادب، فرهنگ و هنر است، افزود: شهرستان سامان داراي ظرفيت­‌هاي خوبي از جمله شعر، موسيقي، تعزيه، تئاتر و برنامه­‌هاي فرهنگي هنري است كه با استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين شهرستان و تلاش همكاران شاهد تحول فرهنگ و ارتقا برنامه­‌هاي فرهنگي هنري خواهيم بود.

كارگران خاطرنشان كرد: شهرستان سامان نهمين شهرستان چهارمحال و بختياري است كه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در آن آغاز به كار مي­‌كند.

در ادامه اين آيين، سعيد صالحي فرماندار شهرستان سامان گفت: با توجه به اينكه در شهرستان سامان مكان مناسبي براي استقرار ادارات نداريم و ادارات به صورت استيجاري هستند، ۳۰ هكتار زمين براي احداث مجتمع ادارات پيگيري شده است و مصوبات آن گرفته شده است.

در ادامه، گودرز اميري معاونت عمراني استانداري افزود: هفته دولت فرصت مناسبي براي ارائه عملكرد دولت و ارتباط با مردم، بهره­برداري از پروژه‌ها و ارائه خدمات به مردم است.

وي با بيان اينكه اين افتتاحيه­‌ها نوعي پاسخگويي به درخواست­‌هاي مردم است، افزود: افتتاح ۵۲۸ پروژه، ۴۴ كلنگ‌زني با اعتبار هزار و ۵۰ ميليون تومان از جمله اقدامات دولت تدبير و اميد در استان است.

اميري با بيان اينكه فرهنگ مهم‌­ترين شاخصه هر جامعه است، افزود: با توسعه مباحث فرهنگي جامعه به توسعه وسيع مي‌­رسد.

وي خاطرنشان كرد: در تكميل ساختمان فرهنگ‌سرا شهرستان سامان از اعتبارات ماده ۱۸۰ به اين شهرستان كمك مي‌كنيم تا به بهره‌برداري برسد چنانچه به آب شرب سامان و تصفيه‌خانه آن سه ميليارد تومان تخصيص داده شد و احداث كمربندي، جاده بين شهري و بين روستايي در دست پيگيري است.

رسول نيكخواه به عنوان رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان سامان معرفي شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۵۷:۱۴

25 Apr 2024