۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۲۴۷۲

مشکلات روستاي بهشت آباد باحضور مسئولين شهرستاني بررسي شد

حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در اين نسشت از فرماندار شهرستان اردل خواست تا مشکلات روستاي بهشت آباد هر چه سريعتر بررسي و حل شود.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل ، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل و تعدادي از مسئولين ادارات شهرستان، با حضور در روستاي بهشت آباد، با دهيار، اعضاء شوراي اسلامي، معتمدين و قشرهاي مختلف مردم اين روستا ديدار کردند و از نزديک در جريان در خواست ها و مشکلات اهالي اين روستا قرار گرفتند و با حضور در سياه چادري که در تپه باستاني بهشت آباد برپا شده است به بررسي مسائل و مشکلات مردم روستا پرداختند.


در اين نشست ابتدا حسين عالي پور از معتمدين روستاي بهشت آباد اهم مشکلات را نبود گاز ،تأمين اعتبار براي بهسازي کوچه هاي روستا و سيستم آبياري مزارع کشاورزي عنوان کرد.

عالي پور بابيان اينکه بارها براي حل اين مشکلات به فرمانداري شهرستان مراجعه کرديم اما کاري براي ما انجام نداده و تنها جوابي که به ما دادند گفتند روستاي بهشت آباد در مسير آبگيري سد بهشت آباد مي باشد و هيچ اعتباري براي گاز رساني و آب رساني تخصيص داده نشد آيا با گذشت ۱۰ سال که هنوز از اين پروژه خبري نيست و هنوز هم احداث اين پروژه قطعي نشده جواب اهالي روستاي بهشت آباد بايداينگونه باشد با اين که دولت بارها عدالت را اولين اوليت کاري خود قرار داده پس عدالت مردم روستاي بهشت آباد چگونه براي مسئولين در نظر گرفته شده است .

اين معتمد روستا که بغض گلويش را گرفته از مسئولين خواست جهت حل مشکلات اين روستا چاره اي بجويند زيرا اهلي اين روستا اکثرا کشاورز و از قشر ضعيف جامعه هستند.


در ادامه محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل اظهار داشت: تمامي مشکلات را از طريق بخشداري و ادارات مربوطه پيگيري مي کنيم.

نوذري همچنين بصورت تلفني مسئله بهسازي جاده هاي روستاي بهشت آباد را با رئيس بنياد مسکن شهرستان مطرح کرد که قرار شد اين مشکل سريعاً حل شود.


حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در اين نسشت از فرماندار شهرستان اردل خواست تا مشکلات روستاي بهشت آباد هر چه سريعتر بررسي و حل شود.

سلمانپور افزود: سال ۹۴ که از سوي مقام معظم رهبري به نام "دولت و مردم ،همدلي و همزباني" نامگذاري شده مسئولين برا شکوفايي کشور بايد در اين راستا گام برداشته و يکي از اوليت هاي کاري مهم مسئولين در اين راستا توسعه مناطق محروم است.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۴:۳۵

4 May 2024