۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۷۳۳۱
امام‌جمعه شهر فارسان

يک عده‌اي مجذوب آمريکا هستند، اما اين مجذوبيت، مجذوبيت دروغين است

امام‌جمعه فارسان گفت: وقتي بصيرت باشد، انسان مي‌تواند محيط پيرامون خود و محيط‌هاي دور و نزديک را بشناسد بصيرت يعني اين، وقتي بصيرت نباشد، انسان مجذوب يک‌چيزي مي‌شود که واقعاً جاذبه‌اي ندارد. يک عده‌اي مجذوب آمريکا هستند، اما اين مجذوبيت، مجذوبيت دروغين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان در همايش بزرگ و حماسي بسيجيان شهرستان فارسان با اشاره سالروز تشکيل و گراميداشت اين روز اظهار داشت: خيلي خوشحاليم که خداوند اين توفيق را به ما داد تا امروز در جمع پاک‌ترين و فداکارترين و آماده‌به‌کار ترين مردم شهرستان و جوانان بسيجي حضورداشته باشم.

وي خاطرنشان کرد: بسيج و بسيجي گري مختص به زمان و قشر خاصي نيست بلکه بسيج در همه زمان‌ها، مکان‌ها و صحنه‌ها مي‌تواند وجود داشته باشد و هر زمان که رهبري انقلاب اراده کند بسيج آماده اجراي فرمان است.

ملک پور اظهار داشت: تا زماني که بسيج و روحيه بسيجي در بين مردم هست تهديدي متوجه انقلاب نخواهد شد و اين نهاد اجازه نفوذ به دشمن را نخواهد داد.

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: مرعوب غرب نشويد درست است که امروز غربي‌ها ازلحاظ علم و فناوري از ما خلي جلوتر هستند اما شما مرعوب اين جلوتر بودن نشويد چرا؟ براي اينکه شما از آن‌ها بالاتر هستيد. آنکه شما مي‌بينيد امروز فناوري پيشرفته دارد صنايع و اختراعات و مانند اين‌ها دارد 200 سال است شروع کرده‌اند، شما 35 سال است که شروع کرده‌ايد.

وي تصريح کرد: وقتي بصيرت باشد، انسان مي‌تواند محيط پيرامون خود و محيط‌هاي دور و نزديک را بشناسد بصيرت يعني اين. وقتي بصيرت نباشد، انسان مجذوب يک‌چيزي مي‌شود که واقعاً جاذبه‌اي ندارد.

امام جمعه فارسان بيان داشت: يک عده‌اي مجذوب آمريکا هستند، اما اين مجذوبيت، مجذوبيت دروغين است هيچ جاذبه‌اي ندارد. حالا اين‌ها را ما مي‌گفتيم بعد ديديد که در اين انتخابات، برجسته‌ترين شخصيت‌هاي سياسي همان کشور آمدند همان چيزهايي را که ما مي‌گفتيم، بيشتر يا دو برابر و يا چند برابرش را گفتند. اين رئيس‌جمهوري که در آمريکا انتخاب‌شده است، مي‌گويد اگر آن پولي که در اين چند سال ما آمريکايي‌ها خرج جنگ کرديم، مي‌خواستيم در داخل آمريکا مصرف کنيم، دو بار مي‌توانستيم آمريکا را بسازيم و اين‌همه جاده‌ي خراب، اين‌همه پل خراب، اين‌همه سد خراب، اين‌همه شهر خراب، اين‌همه فقير در آمريکا نداشتيم. آن‌کساني که مجذوب آن نقطه‌ي خيالي هستند، اين‌ها را حاضرند بفهمند؟ اين خرابي‌ها در آن کشور وجود دارد و پول آن کشور صرف کارهاي غير شرافتمندانه مي‌شود!

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۴:۴۳

28 Mar 2024