۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۱۲۶۱
در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي؛

يادواره شهداي روستاي سرچاه برگزار شد+تصوير

در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي يادواره شهداي روستاي سرچاه شهرستان اردل با حضور خانواده معظم شهدا ، ايثارگران ،مسئولين شهرستان و جمعي از اهالي اين روستا برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در اين آئين معنوي گفت:شهداي اين منطقه همانند ساير شهداي والامقام کشورمان با عزت و سرافرازي و با لبيک به فرمان بنيانگذار کبير انقلاب در راستاي پاسداشت از آرمان هاي عالي انقلاب و رهبري ، خونشان را فداي اسلام کردند.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به اخلاص و ايمان کامل جوانان شهيد جنگ تحميلي ، افزود: توطئه هاي دشمنان اسلام بعد از انقلاب اسلامي در نهايت باعث آغاز جنگ تحميلي عليه کشور نوپاي ايران شد ولي آنچه که در اين ميان سربلندي و پيروزي را براي ملت ايران به ارمغان آورد همان اخلاص و روحيه شهادت طلبي جوانان اين مرز و بوم بود.

وي اضافه کرد: انقلاب اسلامي ايران نشات گرفته از دنياي شرق و غرب نبوده و نيست بلکه اين انقلاب يک انقلاب الهي و اسلامي بود و به همين جهت ماندگاري و زنده بودنش را در تمام طول تاريخ شاهد خواهيم بود.

بهرامي با اشاره به صبر و فداکاري خانواده هاي شهدا ، ادامه داد: در دوران جنگ تحميلي خانواده هايي بودند که تمامي فرزندان نوجوان و جوان خود را داوطلبانه و با افتخار به جبهه هاي حق عليه باطل فرستادند و آنها نيز به جهت تربيت يافتن درست در دامان خانواده و همچنين در مکتب امام خميني (ع) با عشق و علاقه وافر به ميهن پاک شان به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام بهرامي قدرت و عظمت ملت و دولت اسلامي ايران را در تمامي عرصه هاي جهاني مثال زدني و غير قابل انکار ذکر کرد و گفت: از زمان انقلاب تاکنون هر افتخار و پيشرفتي که در ابعاد مختلف نصيب کشورمان شده مديون خون پاک شهدا هستيم زيرا آنها درس آزادگي و مقاومت را به نسل هاي بعد از خودشان آموختند و امروز بوسيله خون آن عزيزان سفرکرده ، نام عظيم انقلاب اسلامي ايران در اقصي نقاط جهان طنين انداز شده است.

وي برگزاري يادواره هاي شهدا را فرصتي براي به يادآوردن آن حماسه ها و دلاورمردي ها خواند و بيان کرد: رشادت هاي جانبازان ، آزادگان و ايثارگران و در نهايت جان فشاني ها و ايستادگي هاي شهدا و خانواده هايشان نبايد از ذهن مردم بيدار انقلاب اسلامي ايران پاک شود.

اين آئين معنوي با نام و ياد شهيدان ايرج خسرويان و عليرضا خسروي ر شهيدان والا مقام روستاي سرچاه از توابع بخش مرکزي شهرستان اردل برگزار شد .

مداحي و شعرخواني در وصف شهداي گلگون کفن نظام جمهوري اسلامي از ديگر بخش هاي اين آئين معنوي بود.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۷:۰۷

26 Dec 2019