۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۵۸۰۱
رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت:

شهدا با شناخت کافي از راهي که انتخاب کرده‌اند به جبهه‌ها رفتند

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا با شناخت کافي از راهي که انتخاب کرده‌اند به جبهه‌ها رفتند و با پيروي از ولي‌فقيه و با باوري که داشتند جان شيرين خود را تقديم انقلاب کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار،با حضور کارکنان و جمعي از بسيجيان ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان و امام جمعه شهرستان  مراسم يادبود شهداي فصل  پاييز شهرستان فارسان برگزار شد

داوود بابايي گفت : يکي از گام‌هايي که در راستاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا برداشته شده است برگزاري يادواره‌هايي با مضامين انقلابي است نوجوانان و جواناني که با ميادين جبهه و جهاد، بيگانه  هستند و تصور عيني از وقايع دوران دفاع مقدس ندارند حضور در يادواره شهدا مي‌تواند آنها را با فضاي آن دوران آشنا کرده و زمينه فرهنگ ايثار و شهادت را فراهم آورد.

بابايي در ادامه افزود : در يادواره شهدا بايد از تمامي اقشار حضور داشته باشند؛ چراکه نبرد نابرابر ايران و عراق تنها به واسطه عده‌اي خاص پيروز نشد؛ بلکه در آن دوران تمامي افراد اعم از روحاني، مهندس، پزشک، دانشجو، دانش‌آموز و ... حضور چشمگير داشتند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد : شهدا با شناخت کافي از راهي که انتخاب کرده اند به جبهه‌ها رفتند و با پيروي از ولي‌فقيه و با باوري که داشتند جان شيرين خود را تقديم انقلاب کردند.

وي تأکيد کرد: شهدا در راه استمرار کلمه الله از هيچ چيزي دريغ نکردند و امروز ما باقيمانده‌ايم و بايد همان راه را ادامه دهيم و با تبعيت از رهبري در صحنه‌هاي حساس اين انقلاب حضور فعال داشته باشيم.

در پايان اين مراسم مداح اهل‌بيت روح الله عسگري به ذکر مصيبت امام حسين (ع) پرداخت.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۱۴:۰۹

20 Apr 2024