۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۱۲۷۳
گزارش تصویری

رژه خودرويي و موتوري بمناسبت 12بهمن در شهرستان فارسان برگزار شد

مراسم بزرگداشت 12 بهمن و سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي با رژه موتوري و خودرويي و همراهي اقشار مختلف مردم انقلابي در شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، امروز همزمان با سالروز ورود تاريخي امام (ره) صدها موتور و خودرو نيروي انتظامي ، بسيج ، سپاه و تمامي ادارات و نهاد ها باحمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوري اسلامي و نصب تصاوير مقام معظم رهبري و امام راحل (ره) در فارسان مسير پنج کيلومتري گلزار شهدا به سمت ميدان امام خميني (ره) را رژه رفتند.

مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: انقلاب اسلامي نعمتي است که خداوند به ملت ايران عطا کرد و امروزه وظيفه همه پاسداري از انقلاب شکوهمند اسلامي است و بايد دستاوردهاي آن را براي رهائي مسلمانان جهان به جهان اسلام صادرکنيم.

جهانبخش يوسفي افزود: براي هر چه بهتر برگزاري برنامه هاي سالگرد چهلمين دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي ستادها در مرکز شهرستان ها و بخش هاي مختلف شهرستان تشکيل شده است.

وي بيان کرد: امسال برگزاري مراسم و برنامه هاي دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامي متفاوت تر و باشکوه تر از سالهاي قبل در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۳۵:۱۲

28 Mar 2024